Parati i Brasilien
Fra : Kim Nielsen

Dato : 30-12-03 22:58

Jeg skal snart til Parati (syd for Rio de Janeiro) og vil derfor gerne høre
fra nogle her i gruppen såfremt de kender noget til lokale dykkercentre
eller anbefalesesværdige dykkersteder i området.

Mvh Kim

Fra : Michael Sehested

Dato : 01-01-04 13:56

Jeg var i Parati i november, og mindes ikke at have set nogen dykkergesjæft.
Men jeg tager sandsynligvis til Parati igen i slutningen af januar - og kan
godt undersøge sagen nærmere - om det stadigvæk har interesse på det
tidspunkt.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 03-01-04 22:28

Jeg tager nok derned inden dig, men ellers tak for dit tilbud. Hvor dykkede
du henne i Parati-området (hvis du altså dykkede) og hvad kan men forvente
at se?

Fra : Michael Sehested

Dato : 06-01-04 22:28

Jeg fik slet ikke dykket, endog slet ikke snorklet. Vi var dog ude på nogle
af øerne ud for Parati og der lå vi så og svømmede rundt. Der var dog et par
stykker der havde masker/snorkler med og i følge deres tilbagemeldinger var
ikke så super meget at se på

Fra : Dag Deberitz

Dato : 01-01-04 18:24

> [...]
> fra nogle her i gruppen såfremt de kender noget til lokale dykkercentre
> eller anbefalesesværdige dykkersteder i området.

Davs unge Kim!
Her er blot nogle få linker jeg fik opp når jeg søgte på "Google.com og fikk
563 "hits""
(søgte på "Parati" + "diving"):

http://www.packtours.com.br/dest/riodejaneiro/parati/tours/diving.htm

http://www.braziltourism.org/diving_rio6.shtml

http://www.brol.com/trv_att.asp?cityID=37

http://www.newtravelage.com/america/brazil/parati/pousada_porto_parati/pousada%20porto%20parati.htm

http://www.urbanfish.co.uk/worldwide_south_america_FISHfeedback.asp

http://www.brazil-adventures.com/?x=activities&y=diving

http://www.firepassion.com/Travel_to_paradise1.htm

og mange flere!

Google er den bedste søgemotor jeg kenner til!
leder af Tjøme og Nøtterøy Dykkeklubb, Vestfold- Norge
Dag Deberitz
d-deber@online.no
Stavern - "Nårvei"

Dykk-o-fon: +47 922 35777
Besøk mine fotoalbum med dykking og annet:
http://community.webshots.com/user/busdiver_/
\!/
(@ @)
Alle vedlegg samt mailstammen er virussjekket
med siste oppdatering av PC-cillin2003 fra Trend Micro (www.antivirus.com)