Fuckup i Gravity
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-12-03 22:29

Greetings!

Hvis jeg subscriber til en ny gruppe, får den alle indlæg fra en af de
andre grupper jeg har. Hvis jeg så vil unsubscribe den nye gruppe, vil
den fjerne den gruppe som den tror den nye gruppe hører til.

Eks:
Jeg subscriber dk.teknik.bil men får hele indholdet af dk.edb.hardware
ind i gruppen. Hvis jeg unsubscriber dk.teknik.bil fjerner den også
dk.edb.hardware

Hvor går det galt?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 31-12-03 10:48

Jesper G. Poulsen skrev:

> [...]

> Jeg subscriber dk.teknik.bil men får hele indholdet af dk.edb.hardware
> ind i gruppen. Hvis jeg unsubscriber dk.teknik.bil fjerner den også

Der var engang, jeg brugte Gravity 2.5. Det gik ganske godt, men
denne vers. havde det jo med at vise fx underlige tegn i Subject.

Jeg fandt på et tidspunkt en vers. 2.6, i beta-udgave, som blev
installeret. Men efter denne opgradering opførte programmet sig
nogle gange underligt. Så vidt jeg husker, noget af det samme
problem som du er ude for. På det sted jeg hentede vers. 2.6,
stod der oplyst visse fejl, som denne beta-udgave kunne medføre.

Jeg er nu hoppet fra Gravity, og bruger XanaNews, der har langt
flere indstillingsmuligheder. Helt fejlfri er denne heller ikke.
Men der bliver trods alt lavet fejlrettelser til den - modsat
vores gamle ven Gravity. Men prøv ZanaNews. Man skal da prøve
noget nyt en gang imellem

Godt nytår!

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-12-03 11:03

In article <bsu607$1dnqg$1@ID-182635.news.uni-berlin.de>,
nospamtoseb@private.dk says...
> vores gamle ven Gravity. Men prøv ZanaNews. Man skal da prøve

Ellers tak. Jeg synes ganske godt om Gravity, så jeg må undvære de nye
grupper.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-12-03 12:02

On Wed, 31 Dec 2003 11:03:21 +0100, Jesper G. Poulsen wrote:

> Ellers tak. Jeg synes ganske godt om Gravity, så jeg må undvære de nye
> grupper.

Lidt konservativt eller hva? Sæt nu du kom til, at elske en anden reader
istedet for...

--
Martin Johansen [6000]

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-12-03 12:16

In article <pan.2003.12.31.11.02.17.628964@c.dk>, ares@c.dk says...
> Lidt konservativt eller hva? Sæt nu du kom til, at elske en anden reader
> istedet for...

Jeg har gemt en masse indlæg i Gravity (marked as protected). Dérfor
beholder jeg dén.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-12-03 12:37

On Wed, 31 Dec 2003 12:16:01 +0100, Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg har gemt en masse indlæg i Gravity (marked as protected). Dérfor
> beholder jeg dén.

OK. Kan de ikke exporteres, evt. gemmes som textfiler?

--
Martin Johansen [6000]

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-12-03 15:50

In article <pan.2003.12.31.11.37.26.467650@c.dk>, ares@c.dk says...
> OK. Kan de ikke exporteres, evt. gemmes som textfiler?

De er i tråd, så det kan de ikke.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-12-03 12:43

"Jesper G. Poulsen" wrote:

> [...]
> Jeg subscriber dk.teknik.bil men får hele indholdet af dk.edb.hardware
> ind i gruppen. Hvis jeg unsubscriber dk.teknik.bil fjerner den også

Min første tanke er noget chkdsk -f agtigt. To filnavne der peger
på samme data.. Alternativt, se om ikke du kan finde et tool til
reparation af Gravitys database..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-12-03 15:52

In article <3FF2B63D.6F992616@carftp.com>, thomas@carftp.com says...
> Min første tanke er noget chkdsk -f agtigt. To filnavne der peger

Hverken disk eller filsystem fejler noget.

> på samme data.. Alternativt, se om ikke du kan finde et tool til
> reparation af Gravitys database..

Gravity har grupperne liggende som enkeltfiler, på linie med ex. OE.

Fra : Bamse

Dato : 28-01-04 18:17

In article <MPG.1a5c0c75fda864ce989822@dtext.news.tele.dk>,
ms2mogens@ingen says...
> [...]
> Jeg subscriber dk.teknik.bil men får hele indholdet af dk.edb.hardware
> ind i gruppen. Hvis jeg unsubscriber dk.teknik.bil fjerner den også

Jeg kan ikke fortælle hvad der går galt, for jeg har aldrig oplevet
sådan noget med Gravity.
Jeg forstår iøvrigt godt du ikke vil skifte, jeg mener selv at Gravity
er en af de bedste readere der findes, og jeg har efterhånden testet en
del.
Nu skriver du ikke lige hvilken version du kører, men så sent som den
25/1 kom der en nu version, prøv at hente det nyeste og se om det
hjælper.

http://lightning.prohosting.com/~tbates/gravity/

God jagt.

Bjørn