Velkomstdrink
Fra : S@ndman

Dato : 30-12-03 22:13

Hejsa,

Jeg vil gerne lave en velkomstdrink med evt. campari, jeg
har ingen priside, men den koster vel ikke alverden.

Har i alternative forslag med f.eks. vodka...??

Jimmy

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 30-12-03 23:26

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> har ingen priside, men den koster vel ikke alverden.
>
> Har i alternative forslag med f.eks. vodka...??

Ikke lige med vodka.

Hvad med Creme de Cassis med hvidvin ? (også kaldet Kir)
Eller campari og appelsinjuice ?
Eller Champagne og likør ?
Eller sangria ?
Eller Pisang Ambon og appelsinjuice ?
Eller mælk ?

Mvh. JIB

Fra : tk

Dato : 30-12-03 23:40

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg vil gerne lave en velkomstdrink med evt. campari, jeg
> har ingen priside, men den koster vel ikke alverden.
>
> Har i alternative forslag med f.eks. vodka...??

Campari, vodka og tonicvand m. isterninger og en lime/citronskive er helt
fint.

Tommy

Fra : S@ndman

Dato : 31-12-03 00:05

"tk" <tommy.kaasfjernes@dicar.dk> skrev i en meddelelse
> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Campari, vodka og tonicvand m. isterninger og en lime/citronskive er helt
> fint.
Hvad kosten en flaske campari...?? Fås de i ganske alm. supermarkeder..??

Jimmy