Kebab krydderi
Fra : Hauge

Dato : 30-12-03 21:53

Hejsa

Jeg har købt mig en 200g pose med Kebab krydderi i Bazar Vest i Brabrand, og
kunne selvfølgelig godt tænke mig at prøve det af på en gang kød til pita og
lign..

Nu står der på posen, at det er meningen at man marinerer kødet deri, men er
det så i olie man blander krydderiet i (hvor meget kryd. til hvor meget
olie?), eller skal der mere til, og hvad?

Mvh og godt nytår
Hauge

Fra : Basil of Fawlty Towe~

Dato : 30-12-03 22:52

> Nu står der på posen, at det er meningen at man marinerer kødet deri,
> men er det så i olie man blander krydderiet i (hvor meget kryd. til
> hvor meget olie?), eller skal der mere til, og hvad?

Kun et bud, men olie er vist bare det der skal til.
Jeg kom engang i baglokalet på et pizzaria, og han brugte olie, fløde, det
hemmelige krydderi og lammehalse.
Det smagte afsindigt godt.
Mængden er nok bare på slump.
Kai