Fejl i boks
Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 30-12-03 19:30

Hej NG.
For nogle uger siden fik jeg følgende stykke kode til en dropdown boks
herinde fra. I dag har jeg sat det ind på min hjemmeside, men det virker
ikke ordentligt, hvilket undrer mig. Jeg har to dropdown bokse ved siden af
hinanden, men det er som om boks 2 ikke virker. Når jeg klikker på linksene
åbner den enten en af siderne fra boks 1 eller også kommer der en tom side
frem.

<FORM NAME="minform">
<SELECT SIZE="1" style="background: #BA0C31; font-size: 9px; font-family:
verdana" NAME="minselect" onchange="popup()">
<option selected"---MENU---">---- one ----
<OPTION VALUE="weblog.htm,weblog,240,410,yes">weblog
<OPTION VALUE="guestbook.htm,guestbook,240,410,yes">guestbook
<OPTION VALUE="links.htm,links,240,330,yes">links
</SELECT></FORM>

<FORM NAME="minform2">
<SELECT SIZE="1" style="background: #BA0C31; font-size: 9px; font-family:
verdana" NAME="minselect2" onchange="popup()">
<option selected"---MENU---">---- two ----
<OPTION VALUE="profile.htm,profile,240,410,yes">profile
<OPTION VALUE="calendar.htm,calendar,240,430,yes">calendar
<OPTION VALUE="list.htm,wishlist,240,165,yes">list
<option VALUE="writings.htm,writings,250,190,yes">writings
</SELECT></FORM>

Nogen, der umiddelbart kan se, hvad jeg har gjort galt?
(der er også et andet stykke kode, man skal sætte oppe i <head>, men da jeg
ikke tror det har noget med dette at gøre, undlader jeg at poste det her)

Godt nytår.

--
Mvh Lina Lind Christensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-03 20:04

"Lina Lind Christensen" <lina@NoSpamkornkids.com> skrev :

>Nogen, der umiddelbart kan se, hvad jeg har gjort galt?
>(der er også et andet stykke kode, man skal sætte oppe i <head>, men da jeg
>ikke tror det har noget med dette at gøre, undlader jeg at poste det her)

Se http://home13.inet.tele.dk/smedpark/pop.htm

Du skal have scriptet i head to gange og function popup skal i
det andet også hedde noget andet.
--
Knud

Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 30-12-03 20:08

> Se http://home13.inet.tele.dk/smedpark/pop.htm
>
> Du skal have scriptet i head to gange og function popup skal i
> det andet også hedde noget andet.

Mange tak, Knud. Det vil jeg lige kigge på :)

--
Mvh Lina Lind Christensen