smukkeste Djævel
Fra : keldorff

Dato : 30-12-03 18:16

Har lige set Legend på DR, og jeg må sige at det er den smukkeste djævel jeg
har set på film (ikke at jeg har set ham i virkeligheden). Hvad siger I, er
han ikke den bedste og sejeste og flotteste I har set?

René

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-12-03 18:47

Hej!

keldorff wrote:

> Har lige set Legend på DR, og jeg må sige at det er den smukkeste djævel jeg
> har set på film (ikke at jeg har set ham i virkeligheden). Hvad siger I, er
> han ikke den bedste og sejeste og flotteste I har set?

Jep, han er klart den sejeste djævel jeg har set. Peter Jackson har iøvrigt en
figur af ham stående på en hylde, hvilket man kan se i ekstramaterialet til TTT.

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
http://www.schradertegner.dk/radioer

Fra : zcully

Dato : 30-12-03 23:42

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> wrote in message
> [...]
er
> han ikke den bedste og sejeste og flotteste I har set?

Syntes nu også Elizabeth Hurley er en pæn djævel i Bedazzled (kan ikke lige
huske hvad den hedder på dansk).
http://www.imdb.com/gallery/ss/0230030/2

/Zcully

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 31-12-03 12:32

zcully wrote:

> Syntes nu også Elizabeth Hurley er en pæn djævel i Bedazzled (kan
> ikke lige huske hvad den hedder på dansk).
> http://www.imdb.com/gallery/ss/0230030/2

Den hedder "Forhekset" på dansk, og ja - Elizabeth Hurley er meget nice i
den film!

> /Zcully

/ Mads

Fra : Jakob Toft Jensen

Dato : 31-12-03 13:30

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> han ikke den bedste og sejeste og flotteste I har set?

Jeg kan nu godt lide Salma Hayek alias Santanico Pandemonium i "From dusk
till dawn" ... suk
Mvh
Jakob

Fra : er

Dato : 01-01-04 18:40

Siden jeg har været ganske lille har jeg været dybt fascineret af The Lord
of Darkness i The Legend. Jeg har endda købt filmen udenlukkende pga ham.
Han er for skummel.

Fra : ML-78

Dato : 01-01-04 19:52

SPOILER for "The Ninth Gate" følger.

> Har lige set Legend på DR, og jeg må sige at det er den smukkeste djævel jeg
> har set på film (ikke at jeg har set ham i virkeligheden). Hvad siger I, er
> han ikke den bedste og sejeste og flotteste I har set?

Måske ikke helt en djævel men noget lignende: Emmanuelle Seigner i "The Ninth
Gate".

ML-78