Krebsehaler
Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-12-03 08:37

Hejsa, jeg har fået fingre i 4 kg krebsehaler i lage (Pillede) er der nogle
der har en god ide hvordan de skal bruges, ud over et stykke ristet
franskbrød ??

Michael

Fra : Gitte og Claus

Dato : 30-12-03 08:40

"Michael Nielsen" <**m.oestergaard@c.dk> wrote in message
> [...]
nogle
> der har en god ide hvordan de skal bruges, ud over et stykke ristet

hvad med i en "rejecocktail", eller indbagt i butterdej med en god sovs til,
skalddyrswok er en 3. mulighed

Fra : Flemming Kold

Dato : 30-12-03 11:07

Har fået fat i næsten det samme.

Vi starter med en skaldyrs suppe til forret.

Tæt ved midnat, bliver de resterende varmet, så vi kan få den som "pil selv"
haler, til et stykke ristet brød.

Hilsen Flemming Kold