Drilling
Fra : Lykke

Dato : 30-12-03 16:01

I det sidste jagtblad fra DJ er der på bagsiden en drilling mærket Zoli til
18.995
er der nogen der har sådan en og hvad kan de sige om den.
Jeg er også interesseret, hvis i har købt den et sted, hvor prisen er
lavere.
Jeg har den indstilling at priserne er vejledende, da jeg kom til at kigge
på en Blaser til 38.000 og fik prisen slået af med 10.000 kr inden for 30
sekunder.
Hvem er for øvrigt billigst med våben her i landet.

mvh
Poul

Fra : Jack Jensen

Dato : 30-12-03 18:30

"Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sekunder.
> Hvem er for øvrigt billigst med våben her i landet.

Mit bedste bud til dig er:
Ring rundt og pres dem alt hvad du kan.
I løbet af 1 time tjente jeg 7.000 på et jagtgevær på den måde.
- Så bare klø på.
- Knæk og bræk.

Mvh
Jack

Fra : Vest Foto

Dato : 12-01-04 21:27

I efteråret købte jeg en ny 20'er hagl SS ejet osv.

Kr. O Skov i Bording ved Silkeborg, bød mig 1500,- merer for min gamle
12'er hagle en Korsholm i Skjern gjorde, det vil sige at Kr. O Skov bød
ca. 42% merer for min gamle end Korsholm.

Jeg bor endda i Skjern............

Men giv lyd fra dig og fortæl om dine erfaringer.

Jan

Lykke <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ff192f1$0$95100$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Møffe

Dato : 14-01-04 14:43

> [...]
>ca. 42% merer for min gamle end Korsholm.
>
>Jeg bor endda i Skjern............
>
>Men giv lyd fra dig og fortæl om dine erfaringer.

Ikke fordi jeg skal hænge nogen firmaer ud, da jeg flere gange har
handlet med Korsholm og været fuldt tilfreds, men de er jo ikke
ligefrem kendte for at være billige vel!
Faktisk er de særdeles dyre også hvad rep angår!

Fra : Jan Nielsen

Dato : 14-01-04 14:58

On Wed, 14 Jan 2004 14:42:51 +0100, Møffe <Anden@dammen.sydfyn.dk> wrote:

> [...]
>ligefrem kendte for at være billige vel!
>Faktisk er de særdeles dyre også hvad rep angår!

Hvis man tager turen til Jylland for at lave en hande, kan det godt betale sig
at køre det ekstra stykke vej til K.O. Skov, Bording.

--
- JN -

Fra : Kim Kappel

Dato : 15-01-04 11:45

"Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message news:<3ff192f1$0$95100$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> sekunder.
> Hvem er for øvrigt billigst med våben her i landet.

Den billigste tror jeg, er Jagtimportlageret, Kvistgård. www.jilas.dk

Mvh. Kim

Fra : Stensgaard Arabians ~

Dato : 15-01-04 13:44

Det kan godt være at Korsholm ligger i overkanten hvad priser angår , men
deres service og våbenværksted er nok uovertruffen her i Danmark , jeg har
selv et par gange haft brug for deres hjælp og det har været super hvergang.
Claus.N

Fra : Vest Foto

Dato : 15-01-04 23:27

En kollega til mig var på riffeljagt i Sverige, hvor han netop havde
anskaffet sig
et funklenes ny riffel, hvor Korsholm havde monteret noget så simpelt som
rembøjler på.

På selve jagten hopper han over en grøft, med geværet på skuldren båret i
remmen
- så sker der ikke mindre end at rembøjlen brækker af i lodningen skæftet
knækker
- og det var så den tur til Sverige.

Jeg har selv haft nogle Le Chameau (noget af det dyreste) støvler til rep.
ved Korsholm,
sålen var gået løs. Da jeg fik støvlerne tilbage havde de klaret problemet
ved simpelthen at skære det
løse væk, så kunne jeg traske rundt med en halv sål. Det skal dog siges at
jeg efter en meget lang
diskussion vandt "slaget" og fik et par nye støvler, men bare det at de
kunne finde på at skære det løse
af, syntes jeg er under al kritik.

Men når alt dette er sagt så bør det nok også siges, at Korsholm har ikke
skabt deres navn ud af ingenting,
selvfølgelig har de nogle gode bøssemagere, og det er jo menneskelig at
fejle, men sådan et firma
der virkelig tager prisen for varen, og det gør de, de skal dæleme også leve
op til den tillid man som
kunde giver dem.

Min fornemmelse er så den at det klarer Kr. O. Skov, langt bedre.

Stensgaard Arabians ( STAR ) <Claus@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40068b07$0$27384$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...