Auto dato i Exel
Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-12-03 09:36

Hejsa.

Kan man lave et felt i Exel der automatisk gemmer den aktuelle dato og
tid på dokumentet, når jeg gemmer og lukker dokumentet?
Det med at huske selv at gøre det dur ikke
Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Harald Staff

Dato : 30-12-03 10:30

Hei Jesper

Denslags trenger en lille makro. Åpne VB editoren (Alt F11 eller lignende),
åpne modulen ThisWorkbook, lim inn følgende:

Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal _
SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean)
Sheets(1).Cells(1, 1).Value = "Sist gemt " & Now
End Sub

--
HTH. Beste hilsen Harald
Followup to newsgroup only please

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-12-03 21:42

On Tue, 30 Dec 2003 10:29:58 +0100, "Harald Staff"
<innocent@enron.invalid> wrote:

>Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal _
> SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean)
>Sheets(1).Cells(1, 1).Value = "Sist gemt " & Now
>End Sub

Det virker Men kan man selv bestemme hvilken celle det skal
skrives i og ikke som i dit eksembel celle A1.

Ellers mange tak.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-12-03 21:46

On Tue, 30 Dec 2003 21:41:56 +0100, Jesper Hansen
<lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>Det virker Men kan man selv bestemme hvilken celle det skal
>skrives i og ikke som i dit eksembel celle A1.

Arrrghhh - glem det. Jeg har fundet ud af det.

Endnu en gang tak.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Harald Staff