Re: Batteri til Pismo? Hjælp!
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 30-12-03 15:21

Hanne Hertzog writes:
> [...]
>Dette blev så købt på Battereir .dk
>Resultattet er, at jeg fik et forkert batteri.
>
>I dag har vi så talt med dem og det ser ikke ud til, at de kan levere et
>til en Pismo, med mindre, der findes et andet modelnr. der kan bruges,
>end det jeg har stående på mit originale batteri.
>
>Er der nogen her, der har fået leveret et batterie til en Pismo fra
>batterier. dk? eller andet sted fra?
>Måske er man bare nødt til at købe hos Apple?
>
>I det jeg spændt venter på svar og en problemløsning,
>sender jeg gode nytårshilsner til jer alle her på kanalen

Hallo, hallo, Er der slet ikke hjælpo at få???????
Med bedste forhåbninger hilsen Hanne

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 30-12-03 15:53

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Hallo, hallo, Er der slet ikke hjælpo at få???????
> Med bedste forhåbninger hilsen Hanne

Hej Hanne

Prøv at gå ind på MacXpres webshop http://www.macxpres.dk/shop/
klik på "computer" dernæst "Powerbook/iBook tilbehør" tilsidst
"Batterier"
M.B. Husk at priserne er excl. moms.
Håber det kan hjælpe dig.
--
Frederik Sørensen
http://www.frynse.dk

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 31-12-03 12:06

Tak for svaret. Nå, ja gå ind til en autoriseret forhandler kan jeg godt
finde du af., Men det er mærkeligt at www. batterier ikke kan levere et
batterie, da jeg mener der er solgt mange Pismoer. Jeg ville gerne have et
nyt batteri så billigt som muligt

Hilsen Hanne

Fra : Thomas Hansen

Dato : 01-01-04 22:41

> [...]

> batterie, da jeg mener der er solgt mange Pismoer. Jeg ville gerne have et

Se dette link:
http://eshop.macsales.com/Catalog_Item.cfm?ID=6250&Item=NWTBAPLLILF2EH

Jeg er selv interesseret i sådan et batteri, da jeg har samme problemer
som dig. Endvidere har jeg en kammerat, der muligvis også vil have et,
så måske skulle vi slå os sammen om en fælles bestilling?!
En helt anden ting er, at jeg har hørt man skal holde sig fra de
originale Apple batterier til Pismo. De er lavet samtidig med Pismo og
kan altså have op til tre år på bagen, uden at være blevet brugt,
hvilket skulle medføre lav levetid.

Godt nytår!
Thomas

--
All hail the black kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 02-01-04 10:52

no@spam.net (thomas hansen) writes:

> [...]
>originale Apple batterier til Pismo. De er lavet samtidig med Pismo og
>kan altså have op til tre år på bagen, uden at være blevet brugt,

HejThomas,
Dette lyder da godt. Hvad står $ i nu for tiden. Dertil skal der regnes
forsendelse og nogle toldafgifter?
Jeg prøver lige at sende det til www.batterier.dk Da jeg jo har penge
tilgode der. Måske de kan finde ud af noget mere. Det ville jo være smart
at få dem i Danmark og slippe for alt bøvl med told og Skat.

Du høre nærmere.

bedste hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 02-01-04 11:54

> [...]

> tilgode der. Måske de kan finde ud af noget mere. Det ville jo være smart
> at få dem i Danmark og slippe for alt bøvl med told og Skat.

Det glæder jeg mig til. Hvis batterier.dk vil tage dem hjem og sælge dem
til en rimelig pris, er det nok det nemmeste. Jeg har ingen erfaring med
køb af hardware i USA og ved ikke om det er bøvlet med told og skat, ej
heller hvor mange procent de vil have.
/Thomas

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 02-01-04 14:52

> [...]
>til en rimelig pris, er det nok det nemmeste. Jeg har ingen erfaring med
>køb af hardware i USA og ved ikke om det er bøvlet med told og skat, ej

Jeg har lige fået negativt svar fra batterier. dk Så ved jeg ikke
rigtigt. Man kan selvfølgelig lige undersøge med forsendelse og told osv.
Der er jo plads til noget, da et nyt vist koster omkring 2.000.00 DKr.
hilsen Hanne

Jeg kommer tilbage. Men jeg har ikke den store energi, da jeg er syg og
sengeliggende
Fedt med en bærbar, når man skal holde sig under dynerne

Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.