Samle flere HTML dokumenter..
Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 30-12-03 00:53

Hejsa

Er det muligt at samle flere dokumenter via en HTML side??

Jeg ved godt jeg kan gøre det manuelt men når det er sådan at jeg skal have
begge typer liggende så er det jo spild af plads at have det 2 gange...

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (er stadig i gang med opbygningen, men har nogle
fisk i)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2, Symphony 3.3(drager)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : Kasper Christensen

Dato : 30-12-03 08:59

> [...]
have
> begge typer liggende så er det jo spild af plads at have det 2 gange...

Er ikke helt sikker på hvad du mener, men måske kan du få hjælp på
http://www.html.dk/tutorials/ssi/

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 30-12-03 21:17

Kræver det ikke en server at kunne bruge SSI???

> Er ikke helt sikker på hvad du mener, men måske kan du få hjælp på
> http://www.html.dk/tutorials/ssi/

Lad os sige jeg har 2 HTML dokumenter...

Når jeg åbner en fil skal den så gå ud og så hente det ene først og når det
er læst ind henter den så det andet så det bliver 1 lang istede for 2
korte...

Fra : Per Rasmussen

Dato : 30-12-03 09:36

jabbe\(4000\) wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> fisk i)
> Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2, Symphony 3.3(drager)

Det burde du kunne lave ved hjælp af ASP eller PHP noget include
Så prøv at høre i en af de grupper.
PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne