jeg ved den har været der før men hund med~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-12-03 23:28

nu er jeg jo kommet hjem for ikke så længe siden - jeg savnede da
kvinden min men hun var jo på messenger .... men det var da frygteligt
at skulle undvære min hund så længe .... er der nogen der har bare den
ringste ide om det er muligt at tage sin hund med frem og tilbage til
mozambiq - jeg kan mærke det bliver en kold vinter det her og jeg vil
sgu derned igen

--

Mv.
Bo M Mogensen

"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : N/A

Dato : 29-12-03 23:45

Fra : Henning

Dato : 29-12-03 23:45

"Henning" <Hbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:bsqams$sg$1@sunsite.dk...

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
http://www.foedevaredirektoratet.dk/Dyr/Rejse_med_kaeledyr/forside.htm

Mozambiques ambassade

Postadresse: Sturegatan 46
Box 5801
S-102 48 Stockholm

Telefon: 00 46 (8) 666 03 50
Telefax: 00 46 (8) 663 67 29
E-post: info@embassymozambique.se
Telefontid: ma-fr 9-16, konsulatsafd. 10-13

Eduardo José Baciao Koloma, Overordentlig og befuldmægtiget ambassadør

begin 666 tomt.gif
K1TE&.#EA`@`"`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````"``(```("C%,`.P``
`
end

begin 666 groenPrik.gif
C1TE&.#EA`@`"`( ```)/3 )/3"P``````@`"```"`HQ3`#L`
`
end

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-12-03 01:02

On Mon, 29 Dec 2003 23:43:18 +0100, "Henning" <Hbolten@ofir.dk> wrote:

>http://www.foedevaredirektoratet.dk/Dyr/Rejse_med_kaeledyr/forside.htm

Bingo :)

Fødevareregion Nordøstsjælland
Grænsedyrlægen i København
Kystvejen 16
2770 Kastrup

Tlf. nr. 32 46 00 99
Fax nr. 32 45 19 91

jeg tror ikke der er nogen problemer i mosambiq hvis hunden er
vacineret - men som du nævner andet steds er der visdom i at tjekke
det med ambasaden der... det ville fame være rart at tage hende med :)

--

Mv.
Bo M Mogensen

"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Carsten Holck

Dato : 30-12-03 14:49

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> vacineret - men som du nævner andet steds er der visdom i at tjekke
> det med ambasaden der... det ville fame være rart at tage hende med :)

Jeg kunne forestille mig at det største problem kunne være at få hunden med
hjem igen ( karantæne etc..)

/carsten