Bus København - den jyske vestkyst?
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 29-12-03 21:32

Jeg har overvejet at tage et par dage eller tre til vestkysten i slutningen
af januar for at blive blæst godt og grundigt igennem, og har overvejet at
tage bussen derover - men jeg kan sq ik' lige finde nogle selskaber der
kører til vestkysten (mere konkret omkring Hvide Sande - men "alt" inden for
en passende afstand heraf er også ok)

Nogen her der kan hjælpe med et firmanavn eller to?

--
Mvh Mads

Fjern sletdette fra mailadressen ved besvarelse

Fra : Henning Nielsen

Dato : 29-12-03 23:17

> [...]
for
> en passende afstand heraf er også ok)
>
> Nogen her der kan hjælpe med et firmanavn eller to?

Hej Mads
Der kører ikke bus fra København til Vestkysten/Hvide Sande. De eneste der
kører bus fra København er Abildskou (www.abildskou.dk) - men kun til
Aalborg, Århus og Silkeborg. Hvis det skal gøres med bus, så tag Abildskou
til Århus - derfra X-bus 952X til Ringkøbing, og en lokal bus fra Ringkøbing
til Hvide Sande. Tjek tiderne på www.rejseplanen.dk.
Venlig hilsen
Henning

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 30-12-03 09:19

> Der kører ikke bus fra København til Vestkysten/Hvide Sande. De eneste der
> kører bus fra København er Abildskou (www.abildskou.dk) - men kun til
> Aalborg, Århus og Silkeborg.

Det passer så ikke helt. http://www.sondergaards-busser.dk/ kører da også
fra Kbh mod/til Jylland. Dog stadig ikke ned i den ende der her er brug for.
Og så lige en ting mere, hvornår er Abildskou begyndt at køre til Silkeborg?
--
Mvh Kai Hoffmann

Læs om citatteknink på:

Fra : Henning Nielsen

Dato : 30-12-03 10:29

> Og så lige en ting mere, hvornår er Abildskou begyndt at køre til
Silkeborg?
> --
> Mvh Kai Hoffmann

Det startede de med 1. december - 2gange om dagen .
Mvh Henning

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 30-12-03 16:10

> Silkeborg?
>
> Det startede de med 1. december - 2gange om dagen .

Ok. Kører selv som hjælp til Søndergaard tit og ofte og havde ikke lige hørt
den der. Det står så heller ikke på deres hjemmeside, tror jeg.

Tak for info.
--
Mvh Kai Hoffmann

Læs om citatteknink på:

Fra : ulla

Dato : 10-01-04 18:36

Hej du..
Du kan køre med Søndergards busser til Thisted og hanstholm...Der blæser
osse godt heroppe God tur!
"Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:bsq4pa$24dn$1@news.cybercity.dk...