print method of printer object
Fra : leif

Dato : 17-12-00 18:05

Hej

Dette program kigger efter pdf filer i et katalog. Hvis der findes en pdf
fil findes størrelsen (A3 el. A4) i strFormat. I nogle andre funktioner
findes den ønskede printer i strPrinterName. Jeg ønsker så at skifte papir
størrelse afhængig af strFormat og strPrinterName. Programmet kører på en
server og der er derfor ingen dialog.

Ex.

For i = 0 To Printers.Count - 1

If cSetPrinter.SetPrinterAsDefault (strPrinterName) Then

' This sets the printer as default

If strFormat = "A4" Or strFormat = "a4" Then

Printer.PaperSize = 9

Else

Printer.PaperSize = 8

End If

End if

Next

' Print out the PDF File

r = AcroExchAVDoc.printPages(0, (nMaxPage - 1), 1, 0, 1)

Hvis jeg i printer opsætningen sætter en printer papersize = 2 (Letter
Small) - sætter

printeren på pause - kører mit program - vil papersize=2 hvis jeg kigger på
egenskaberne på printet i printerkøen.

Hjælp