Handbrake og 10.3 ?
Fra : Thomas (8260)

Dato : 29-12-03 22:32

Hejsa

Har prøvet at rippe en dvd med handbrake under 10.2 - no probs.

Nu under 10.3 får jeg unexpected quit når den scanner title 1, men
programmet fortsætter tilsyneladende med at scanne i en uendelighed.

Jeg er desværre ikke på min bopæl lige nu, og kan ikke prøve med den
første dvd, men måske nogle af jer flinke folk kan fortælle mig om
problemet er OS 10.3, eller måske DVD'en er beskyttet af noget?

På forhånd tak og godt nytår.

Thomas

PS: har fixet disk-tilladelser og åbnet dvd'en normalt. No probs.

Fra : Morten

Dato : 30-12-03 02:35

"Thomas (8260)" <neumann@studjur.dk> wrote:

> Jeg er desværre ikke på min bopæl lige nu, og kan ikke prøve med den
> første dvd, men måske nogle af jer flinke folk kan fortælle mig om
> problemet er OS 10.3, eller måske DVD'en er beskyttet af noget?

Brug DVDBackupp istedet, den kan fjerne både macrovision og regions
beskyttelse - og så duer den...

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth,
FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT) - Kom bare an Rene

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 30-12-03 12:04

Morten wrote:

> Brug DVDBackupp istedet, den kan fjerne både macrovision og regions
> beskyttelse - og så duer den...

Kan du ikke give et link til DVDBackupp? Kan ikke finde det på indernettet.

--Martin

Fra : Daniel J. Nielsen

Dato : 30-12-03 12:00

On 30/12/03 12.04, Martin Agersted Jarl wrote:

> Kan du ikke give et link til DVDBackupp? Kan ikke finde det på indernettet.
>
> --Martin

Gaa ind paa google.com, skriv skriv DVDbackup i soegefeltet, tryg paa
"I'm felling lucky"/Jeg foeler mig heldig

/Daniel

--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are forced
by circumstances to meet.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 30-12-03 13:00

Daniel J. Nielsen wrote:
[snip]
> Gaa ind paa google.com, skriv skriv DVDbackup i soegefeltet, tryg paa
> "I'm felling lucky"/Jeg foeler mig heldig

Det gjorde jeg selvfølgelig også -- mærkeligt. Jeg har sikkert stavet
helt forkert. Men nu fandt jeg det. Tak

--Martin

Fra : Morten

Dato : 30-12-03 16:57

<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18599>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-12-03 18:57

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
>
> PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth,
> FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT) - Kom bare an Rene

Hva' søren! Man skal nok lige vise sig med sin "lille" G5'er

Hmm... det kan være jeg skal evaluere min signatur lidt. Det er jo ikke
ligefrem en top-maskine, som da jeg skrev den i tidernes morgen...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten

Dato : 30-12-03 20:06

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]

> Hmm... det kan være jeg skal evaluere min signatur lidt. Det er jo ikke
> ligefrem en top-maskine, som da jeg skrev den i tidernes morgen...

Gaaab...

> 1 GB RAM

den er jo allerede næsten fyldt... Hvor vil du gøre af de næste 4?

> 370 GB HD

lille og vågen (SATA) er bedre end stor og doven (ATA)

> SuperDrive,

sløj og støj...

> Verax-kit

=, dæmper det osse superdrevet?

> AlchemyTV DVR

fortrækker mit TV...

> ATI Radeon 8500 AGP

Mit aflagte skrammel

> Sony G420 19" CRT, Compaq P110 21" CRT

nogen ordenlig kasser, men så sparer du osse på fjernvarmen

> iSight

ØV

> Logitech Cordless Desktop Optical,

er det godt fordi det er grimt?

> Mac OS X Panther.

præinstalleret...

> Ja ja... slå lige den

gjort

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-12-03 22:40

> Gaaab...

Så, så... den bliver bare ked af det...

> den er jo allerede næsten fyldt... Hvor vil du gøre af de næste 4?

Grr... ja, jeg har én slot ledig. Kan min køre med 4 stk. 1 GB moduler
eller det ved 2 GB at 32-bit grænsen går?

> lille og vågen (SATA) er bedre end stor og doven (ATA)

Skulle det være en test? Det er en Seagate Barracuda V på 120 GB og en
Western Digital Caviar SE med 8 MB cache på 250 GB, så dovne vil jeg nu
ikke sige. Det kunne da være sjovt at se om det giver noget med SATA.

Det er også rart at man har plads til 4 diske, så man kan have 1,2 TB i
sin maskine - hvis det skulle blive nødvendigt

> sløj og støj...

Men god med iDVD. Meeen den er langsom og støjer... Heldigvis har man jo
en maskine med plads til to optiske drev

> =, dæmper det osse superdrevet?

Det bliver ikke langsommere... Hvis det er støjen du mener, så tvivler
jeg.

> fortrækker mit TV...

Det er nu smart.

> Mit aflagte skrammel

Hrmpff... ja det kan jeg jo ikke løbe fra!

> nogen ordenlig kasser, men så sparer du osse på fjernvarmen

Ja, det tager lidt plads, men jeg har heldigvis 3200x1200 i aktivt
skærmareal.

> ØV

Yes!! Endelig.

> er det godt fordi det er grimt?

Faktisk synes jeg ikke det er slemt. Det er ret godt med de ekstra
knapper til at styre iTunes. Det bruger jeg MEGET. Musen er lidt tung
pga. batterierne, men det er en vanesag.

> præinstalleret...

Købt her...

> gjort

Ingen kommentarer!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 31-12-03 00:10

René Frej Nielsen wrote:

[snip]

> Det er nu smart.

Jeg må nøjes med at slæbe min PB ind i stuen og placerer den foran
fjernsynet.

--Martin

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-12-03 00:47

> Jeg må nøjes med at slæbe min PB ind i stuen og placerer den foran
> fjernsynet.

Det er nu heller ikke nogen dårlig løsning. Det er lidt mere besværligt
med mit tower med kabelhelvede bagved

--
Mvh.
René Frej Nielsen