opskrift på sort hummer søges
Fra : Jens Ole Jensen

Dato : 29-12-03 18:28

HJÆLP!

Jeg har bestilt to stk sort hummer til forret nytårsaften.
og nu til min skræk opdager jeg,
at der ikke ummidelbart er en opskrift at finde på nettet
Jeg aner ikke hvad man stiller op med dem, `

Er der nogen, der kan hjælpe mig

På forhånd tak

Jens Ole

Fra : Ralph

Dato : 29-12-03 19:58

"Jens Ole Jensen" <jojensen@deltadata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og nu til min skræk opdager jeg,
> at der ikke ummidelbart er en opskrift at finde på nettet
> Jeg aner ikke hvad man stiller op med dem, `

Kog dem, så bliver de røde, og DEM er der masser af på Google

--
venligst
Ralph

Fra : Basil of Fawlty Towe~

Dato : 29-12-03 20:00

> [...]
> og nu til min skræk opdager jeg,
> at der ikke ummidelbart er en opskrift at finde på nettet
> Jeg aner ikke hvad man stiller op med dem, `

Jeg ved ikke om der er forskel på hummerne. Her er et par opskrifter på
hummer:

http://www.maduniverset.dk/show_opskrift.phtml?uid=1180&opskrift=Hummer%20%20a%20la%20Anne

http://www.maduniverset.dk/show_opskrift.phtml?uid=1179&opskrift=Kogt%20hummer%20naturel.