Yamaha R1 for fattigrøve!
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-12-03 18:39

Så er der endelig noget for jer, som enten ikke har et vinterprojekt, ikke
tør rode i motoren, eller bare savler hver eneste gang i ser en R1 !

http://www.yamaha-motor.co.jp/eng/papercraft/yzf-r1/index.html

Hvabehar' en R1 i papir!!!!

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Moller

Dato : 29-12-03 21:37

> http://www.yamaha-motor.co.jp/eng/papercraft/yzf-r1/index.html
>
> Hvabehar' en R1 i papir!!!!

Øh, ja siden er snart 3-4 år :)

Mener Hekto og Hans herinde gik i gang, eller var det Tonny som fik
lavet fronten ??? der var stor diskution om hvilken Lim der gav flest heste
osv..

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-12-03 21:46

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mener Hekto og Hans herinde gik i gang, eller var det Tonny som fik
> lavet fronten ??? der var stor diskution om hvilken Lim der gav flest

Ja, det har vel også betydning for affjedringen og compounden i dækket :)

> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Suzuki GSF 1200 S
Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-12-03 15:45

Moller wrote:
> Mener Hekto og Hans herinde gik i gang, eller var det Tonny som fik
> lavet fronten ??? der var stor diskution om hvilken Lim der gav flest heste
> osv..

Hvis du med Hans mener mig, ta'r du fejl .. jeg har ikke bygget
nogen papmaha .. :)

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Hekto

Dato : 30-12-03 15:55

Moller wrote in news:bsq31j$rr0$1@sunsite.dk:

> [...]
> som fik
> lavet fronten ??? der var stor diskution om hvilken Lim der gav

Nøøøh!!??? Det var ik' mig! Jeg har rigeligt med MC'er i det
virkelige liv. Sommeren kan sagten vente, lige nu.

Jeg ville helt klart foretrække fiskelim!!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Christian Knudsen

Dato : 31-12-03 14:40

> [...]
>
> Mener Hekto og Hans herinde gik i gang, eller var det Tonny som fik
> lavet fronten ??? der var stor diskution om hvilken Lim der gav flest

Ja, jeg er også gået i gang. Nåede til fronten og halvdelen af forgaflen. Så
løb jeg lidt tør for tid, og så blev min lim væk... Så den er i garagen
pt....

mvmch
christian

Fra : Moller

Dato : 31-12-03 14:59

> Ja, jeg er også gået i gang. Nåede til fronten og halvdelen af forgaflen.

> løb jeg lidt tør for tid, og så blev min lim væk... Så den er i garagen
> pt....

Er sådan en fætter ikke dyr i vinteropbevaring ??? jeg mener den kræver
jo en del plads i garagen :)

VH
Lars Molnit
Som sider og tænker i karton, og 1:1 model... æv for meget vinter
kuller.

Fra : Christian Knudsen

Dato : 31-12-03 15:07

> [...]
>
> VH
> Lars Molnit
> Som sider og tænker i karton, og 1:1 model... æv for meget vinter

Jeg har faktisk også overvejet om man ikke kunne printe på A3 istedet for
A4..... så er det også nemmere at klippe ud.
Det bliver nok sværere at printe ud på større papir.... Det skal være noget
tykkere jo, og så skal man også have en god printer.... men det kan lade sig
gøre....

mvmch
christian

Fra : Moller

Dato : 31-12-03 15:11

> [...]
noget
> tykkere jo, og så skal man også have en god printer.... men det kan lade

Står en Farve printer til A3 som kan tage pap ved siden af mig :) så
hvis du er frisk.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi .. Ja, man tager 3 togskinder og præsser dem sammen, og
bingo 1 stks. MZ :)
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Heine Simonsen

Dato : 31-12-03 20:17

test

Fra : Moller

Dato : 01-01-04 04:24

"Heine Simonsen" <heine.ms@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> test

FUT: dk.test

VH
Lars Molnit

Fra : BoS.

Dato : 29-12-03 22:40

Thomas Buus Andersen wrote:
> Hvabehar' en R1 i papir!!!!

Hejsa,

Måske OT, men prøv at tjekke disse F1 modeller:

http://www.ne.jp/asahi/paper-m/yasu/pdf_f1_2000/fer_f1_2000_sht1.pdf
http://www.ne.jp/asahi/paper-m/yasu/pdf_f1_2000/fer_f1_2000_sht2.pdf

De er rene kunststykker. Jeg har dem printet ud i A3 og rammet dem ind.

Her er alle F1 modellerne:
http://www.ne.jp/asahi/paper-m/yasu/2art_w/e_f1_list_1.htm

og forsiden:
http://www.ne.jp/asahi/paper-m/yasu/0index/e_index.htm