Killfilter i Knode 0.7.2
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-12-03 18:43

Hejsa!

Eksisterer en sådan? Jeg synes ikke lige jeg kan finde den...

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-12-03 18:49

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> writes:

> Eksisterer en sådan? Jeg synes ikke lige jeg kan finde den...

Ja, check
<http://docs.kde.org/en/3.1/kdenetwork/knode/more-knode-features.html>

Øv dig i øvrigt gerne i at skrive indlæg, som giver mening også selv
om man ikke har læst subject.

--
Jacob - www.bunk.cc
If you have to ask how much it is, you can't afford it.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-12-03 18:52

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Ja, check
> <http://docs.kde.org/en/3.1/kdenetwork/knode/more-knode-features.html>

Takker!!

> Øv dig i øvrigt gerne i at skrive indlæg, som giver mening også selv
> om man ikke har læst subject.

Søg lidt på mig og du vil se, at jeg godt kan Tænkte bare ikke lige
over det her. Sry

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-12-03 18:54

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Ja, check
> <http://docs.kde.org/en/3.1/kdenetwork/knode/more-knode-features.html>

Hmm, som jeg forstår det, er det så ikke sådan, at hvis man har fx. 10
personer man har filtreret, at man så skal vælge hvem af dem som skal
filtreres fra?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-12-03 19:02

> Hmm, som jeg forstår det, er det så ikke sådan, at hvis man har fx. 10
> personer man har filtreret, at man så skal vælge hvem af dem som skal
> filtreres fra?

Ja, du kan godt lave filtre der gøre andre ting end at få folks indlæg
til at forsvinde som jeg læser ovenstående side (som jeg i øvrigt bare
fandt via Google, jeg bruger ikke selv Knode). Afsnittet med
overskriften 'Procedure 2.1. Do Not Show The Articles by a Particular
Person' forklarer det vist meget godt, gør det ikke?

--
Jacob - www.bunk.cc
Flee at once, all is discovered.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-12-03 19:30

On Mon, 29 Dec 2003 19:02:26 +0100, Jacob Bunk Nielsen wrote:

> [...]
> overskriften 'Procedure 2.1. Do Not Show The Articles by a Particular
> Person' forklarer det vist meget godt, gør det ikke?

Nej og ja. Som jeg forstår det, så er det kun denne ene person som
fltreres fra, dvs. hvis jeg har Morten og Mogens i mit filter så skal jeg
vælge mellem hvem af de to der skal vælges fra...

Anyhow, sidder lige og leger lidt med Pan.. den ser noget mere powerful ud
IMHO.

//Martin Johansen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-12-03 19:53

> [...]
> fltreres fra, dvs. hvis jeg har Morten og Mogens i mit filter så skal jeg
> vælge mellem hvem af de to der skal vælges fra...

Så kan du vel blot lave endnu et filter, eller tilføje endnu en person
til filteret. Jeg kan ikke tro at du kun kan have en person i dit
killfilter.

> Anyhow, sidder lige og leger lidt med Pan.. den ser noget mere powerful ud
> IMHO.

Hvis du vil have en newsreader med mange features, så skulle du se på
Gnus, som jeg også bruger. Den bliver du dog næppe gode venner med,
hvis du opgiver så hurtigt som du gør her.

--
Jacob - www.bunk.cc
You buttered your bread, now lie in it.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-12-03 20:52

On Mon, 29 Dec 2003 19:52:52 +0100, Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Så kan du vel blot lave endnu et filter, eller tilføje endnu en person
> til filteret. Jeg kan ikke tro at du kun kan have en person i dit
> killfilter.

Som jeg har rodet mig frem til, så kan man kun have et filter aktivt ad
gangen.

> Hvis du vil have en newsreader med mange features, så skulle du se på
> Gnus, som jeg også bruger. Den bliver du dog næppe gode venner med,
> hvis du opgiver så hurtigt som du gør her.

Du har vist anbefalet mig Gnus før Men jeg har ikke opgivet - Pan har
bare fået det feel den manglede for 6 måneder siden og er nu så tæt
på Agent, at jeg ikke mangler noget.

//Martin Johansen