ANLE@km.dk
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 09:39

Kære Anne

Ja, du kan sikkert huske at jeg sagde at jeg nok ikke skulle på bibelskole
fordi at jeg var psykisk syg, ja, Gud ville noget andet, ha, han gav mig
også nogle ord fra sidste bibellæsning ps 8 og så "hvad er da et menneske at
du kommer det i hu?"

så jeg tager til børkop bibelhøjskole de næste 5 måneder

Gud velsigne dig og din familie

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 11:44

Ups

jeg k om vist til at lave en fejl, jeg troede jeg sendte en email

Ole

Fra : Lars Poulsen

Dato : 28-12-03 11:48

On Sun, 28 Dec 2003 11:43:50 +0100, Ole Madsen wrote:

> Ups
>
> jeg k om vist til at lave en fejl, jeg troede jeg sendte en email
>
> Ole

Hej Ole

Jeg skal lige give dig en besked - privat. Kan du evt. sende mig din mail
adresse?

Med venlig hilsen

Lars Poulsen
Skabelsen.dk
http://www.skabelsen.dk
----------------
- God said it,
- I believe it,
- That settles it

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 11:54

"Lars Poulsen" <lars@skabelsen.dk> wrote in message
> On Sun, 28 Dec 2003 11:43:50 +0100, Ole Madsen wrote:
>
> Jeg skal lige give dig en besked - privat. Kan du evt. sende mig din mail
> adresse?

ole@skabelsesberetningen.dk

Ole