Copenhagen Calling (Kashmir, CP North m.m.~
Fra : rosenauer.dk

Dato : 28-12-03 13:13

Hej musikfreaks!

Ville blot nævne at Kashmir endnu engang leverede en superfed koncert i Vega
i går aftes. Som en del af Copenhagen Calling spillede de i løbet af aftenen
sammen med Carpark North, Kaizers Orchestra, The Sounds og Racing Ape. Pga.
juletamtam nåede jeg desværre ikke andet end Kashmir og Carpark North. De to
var dog alle pengene værd

Nogen herfra der hørte de andre koncerter ? lige så høj standard ?

Derudover har jeg smidt en stak billeder fra koncerterne på
http://rosenauer.dk .. desværre synes DKBMotor traditionen tro, at kun små
point-and-shoot kameraer må medbringes, så kvalliteten er ikke så høj som
den kunne have været med et DSLR.

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : DumbWarrior

Dato : 29-12-03 19:35

Jeg så også Kaizers Orchestra. De var ekstrem fede. Havde godt gang i hele
salen, hele koncerten igennem.
Jeg blev desværre nød til at gå under kashmir-koncerten da de gik igang med
ekstra numrene. Hvilke ekstra numre spillede de ?

VH
Rune