Stor gryde/kogekar ?
Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-12-03 14:44

Halløj,

Er der nogle der ved hvor man i københavnsområdet kan finde brugt
køkkenudstyr fra storkøkkener ?

Jeg mangler en stålgryde på ca. 25 liter til ølbrygning, og de
koster jo en milliard fra ny af ..

Hvis der evt. er nogle der har en til salg må vedkommende gerne
maile mig men det er der vel ikke..

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Ralph

Dato : 29-12-03 15:28

> Halløj,
>
> Jeg mangler en stålgryde på ca. 25 liter til ølbrygning, og de
> koster jo en milliard fra ny af ..

Jeg kan helt sikkert skaffe et par stykker til dig til under en tiendedel -
bare skryv

--
venligst
Ralph

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-12-03 15:36

Ralph wrote:
> Jeg kan helt sikkert skaffe et par stykker til dig til under en tiendedel -

Æh .. :) det var ironisk .. jeg mener naturligvis på den forkerte
side af 500kr .. (jeg er nemlig herrenærrig, så jeg synes over 500kr
er for dyrt)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Ralph

Dato : 29-12-03 19:55

> Ralph wrote:
> Æh .. :) det var ironisk .. jeg mener naturligvis på den forkerte
> side af 500kr .. (jeg er nemlig herrenærrig, så jeg synes over 500kr
> er for dyrt)

Nå for Søren, jeg troede du mente det alvorligt, og ville betale 100
millioner for et par gryder. Æv da osse - så må jeg jo hellere se om jeg kan
få mit arbejde tilbage.....

--
venligst
Ralph

Fra : Mette

Dato : 30-12-03 16:42

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote in message news:<slrnbv0bs6.9uo.haj@enterprise-server.dk>...
> [...]
> køkkenudstyr fra storkøkkener ?
>
> Jeg mangler en stålgryde på ca. 25 liter til ølbrygning, og de
Prøv evt at poste dit spørgsmål på www.haandbryg.dk - der er et forum
for håndbryggere. Måske nogen der har en idé!

v.h. Mette