Kærlighed feder
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-03 05:51

1988 udlejede ejeren af lejligheden over min til Dansk Flygtningehjælp, og
tamiltrommerne holdt mig vågen hver nat.
Faktisk var det flinke fyre som jeg snakkede godt med, men næste lejer-samme
kunne blive muslimsk, så jeg gik til banken for at købe den øverste del af
mit hus, og da min flygtningliderlige storebror hindrede at min far gav
kaution, så kunne jeg kun købe, ved at finansiere det ved at udleje min egen
stuelejlighed i tre år - ogjeg boede selv i kælderen, uden vinduer.

Jeg bagte vegaterbagværk og levede kun af det, og var åleslank - men så
sagde min japanske veninde gennem mange år ja til mit frieri, og der var da
kommet orden på lånene i huset, så jeg flyttede op igen i stueetagen og
svulmede snart op af min kones lækre mad.

Mad lavet med kærlighed gør fed.
Selvhadende asketiske munkemarxister kan holde sig slanke.

Jo lækrere mad er, jo mere spiser du - og mon ikke du lever længere når du
trives, og diætisternes selvpineri er usundt.

" Mad er min bedste ven. Fordømmer mig aldrig. Aldrig udtrykker den noget
nedsættende om mig. Oscar Wilde

" What does not poison, fattens. Italian proverb

.. " Let me have men about me that are fat. Julius Cæsar , i
drama af samme navn af Shakespeare

A woman can never be too rich or too thin. Duchess of
Windsor

"Jeg foretrækker en behagelig last frem for en trist dyd.
Jean-Baptiste Moliere

"What some call health, if purchased by perpetual anxiety about diet, isn't
much better than tedious disease. George Dennison Prentice

"Der er flere gamle drukkenbolte end gamle læger. Francois
Rabelais

"Huld er bedre en guld. Danske Ordsprog

No doubt alcohol, tobacco, and so forth, are things that a saint must avoid,
but sainthood is also a thing that human beings must avoid.
George Orwell

The only way to get rid of temptation is to yield to it. Resist it, and
your soul grows sick with longing for the things it has forbidden to itself.
Oscar Wilde

Fra Livets Krigsskole. Hvad der ikke dræber mig, gør mig stærkere
Nietzsche

A really busy person never knows how much he weighs. Edgar
Watson

Måske ulykkelig kærlighed gør slank, men hvem ønsker ulykke?

*Spar statens skadelige sundhedsapostle væk*
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 30-12-03 23:54

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> [...]
> kommet orden på lånene i huset, så jeg flyttede op igen i stueetagen og
> svulmede snart op af min kones lækre mad.

Er du gift med en indvandrer?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-03 00:45

"Jørn Ibsen" <ji@iteration.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> Er du gift med en indvandrer?

1993 giftede jeg mig med Noriko Sugishita, oversygeplejerske fra Tokyo
hospital, fire år yngre end mig.
Hun bor stadig her Bjelkes Alle 46, og er kilde til daglig inspitation mht
japanernes Nietzsche-kloge livsstil og tolerance.
Men jeg har kun børn fra tidligere parforhold.

Også et andet faktum er i skinger modstrid med at jeg har Danmarksrekord i
racisme-domme
nemlig at jeg fra 1972-72 arbejdede for hhv Danida og FN med at afskaffe
sult og sygdom i muslimske og afrikanske lande.

Når virkeligheden og godhedsindustrien ikke matcher, så tro på
virkeligheden.

Vær altid skeptisk vedr medie-udsagn om Glistrup og hans tænkning. At udvise
muhamedanerne fra Danmark er til gavn for hele verden - hjemlandene har brug
for folk der har set dansk tolerance i funktion, og vi gavner de fattige
lande bedst ved frihandel og investeringer - som er den måde hvormed Japan
har afskaffet sult og fattigdom i deres nabolande , siden WW2.

-------------------------

Kinesisk SARS-kløgt
- og reducering af børnedødeligheden.

Hvis flere af de 11 millioner børn, der årligt dør, før de er 5 år, holdes i
live et par år mere, så bliver det til en lige så lidelsesfuld,
sult-relateret død på et lidt senere tidspunkt. At Kina ikke prioriterer
bekæmpelse af HIV og SARS så centraliseret og perfektionistisk som os, er
derfor udslag af deres etiske overlegenhed udfra målet: Størst Mulig Lykke
For Flest Mulig Mennesker. Kinesiske ledere lægger vægt på kvalitet og ikke
på den statistisk-overfladiske kvantitet, som vestlig ulandshjælp ofte
skader de fattige lande med at stirre sig blind på

..

Forfængelighed drev mig til 4 års ulandsarbejde, hvis skadelighed jeg var 4
år om at indse.
"FN-millenium-mål" om indsats udefra, kan let blive at kaste gode penge
efter dårlige penge, er i strid med den respekt for markedsmekanismerne, som
udtrykkes af Informations-lederen 30 dec .

Frihandel betyder, at produktion i ulande øges. Investeringer som Japans i
ulande, bidrager også til, at sult bliver sjældnere. Men FN gør ofte skade -
incl når de vaccinererer børn til at overleve til en lidt højere alder.

Kina opfandt vaccination, længe før Vesten, men valgte ikke at udbrede denne
bekæmpelse af infektionssygdomme.
Kinas enestående succes til gavn for alle indbygger og for nabolandenes, er
efterlignelsesværdig, men FN-tiltag er i bedste fald tvivlsomme

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 04-01-04 20:42

> 1993 giftede jeg mig med Noriko Sugishita, oversygeplejerske fra Tokyo
> hospital, fire år yngre end mig.

Du ER altså gift med en indvandrer.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-04 07:13

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> Du ER altså gift med en indvandrer.

Osse i den grad, og jeg er kulturradikal og moralrelativistisk som Glistrup.

Jeg ønsker samfundsnassende farlige muhamedanerindvandfrere udvist.Det er
også bedst for deres egne lande, at dem der har nydt godt af lidt
demokrati-oplevelse, kommer hjem og kan hjælpe deres eget land i stedet for
at skade vores.

FORDI FØLGENDE bl.a.

"Den muslimske kultur er en totalkultur. Den omfatter hverdag og højtid,
religion og samfund. Den dikterer de troendes forhold til Vorherre og til
den politiske hersker, til familiens overhovede og til den fremmede."
Herbert Pundik, Politiken

"I 1683 trængte islamiske hære frem til Wien, men måtte vende om med
uforrettet sag. For mig står det fast: Allah sender arbejderne til Vesten
for at føre Islam til sejr. Derfor ville en tilbagevenden af de islamiske
arbejdere betyde et nyt tilbagetog fra Vesten". Islam - arkivet i
Tyskland, Mohammed Salim Abdullah

"I øjeblikket er muslimerne ikke tilstrækkeligt stærke, så den hellige krig
føres taktisk på to måder: Der bygges nye moskeer i Europa og det udviklede
Vesten indvaderes af flygtninge og gæstearbejdere, der skal bygges flere og
flere moskeer, muslimerne skal øges og atter øges i antal, og når tiden er
inde, indledes den blodige krig Jihad. Islamiske fanatiske stater står bag
kravet om at bygge den nye moske i København. De aktivistiske muslimer, der
går ind for moskeen, betales godt af disse stater. De får desuden gode penge
af den danske stat som flytninge". Adnan N. Wahab (Muslimsk advokat)

"Islam tror på to modstillede og modsat rettede verdener. Den ene verden er
Allahs, og den anden verden er Satans. Målet er Allahs sejr over alt på
kloden og oprettelsen af et islamisk verdensrige. Midlet er "djihad" -
hellig krig. Den muslimske fanatisme kryber ind i alle sprækker. Og så
godnat, demokrati." Som Jyllands Posten April 8, 1990

"Muslimerne er i mange henseender eksklusive. Deres ønsker om at blive
danskere på dansk vis er meget begrænset De beundrer vor materielle kultur,
men ikke vor spirituelle værdier. Mange muslimer i Danmark betragter os med
uro, nedladenhed og nogen medynk. Integrering er i mange muslimers øjne ikke
en attraktiv mulighed." Herbert Pundik (Chefredaktør)