velkomstdrink
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-12-03 23:08

min plan er at kreere en velkomstdrink til nytårsaften, men mit skab er ret
tomt og ligeså er min pengepung*G*

jeg har i mit barskab følgende:
½ flaske dooleys
1 lille slat vodka
1 lille slat wiskey
2 flasker "billig" hvidvin
3 flasker rødvin af carbanet sauvignon typen

er der nogen af jer geniale mennesker der har en opskrift der ikke kræver de
store indkøb og som er rimelig nem at have med at gøre?

--
Knus, Sabina.
"It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over so

Fra : Helle [4550]

Dato : 28-12-03 16:08

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Knus, Sabina.
> "It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over so

Hej Sabina

Du går i supermarkedet og køber gløgg på kartoner. Nu er de formentlig til
at få billigt.
Her kommer opskriften (en slags sangria):
1 karton gløgg
1 fl. rødvin
Evt. den lille slat vodka, du alligevel har på lager
½ liter danskvand
Masser af isterninger
Masser af appelsinskiver

mvh Helle