Den billigste måde...
Fra : Steffen Y

Dato : 28-12-03 21:33

Hey
Vi er en gruppe på 4, der planlægger at tage til Glasgow i april. Det bliver
3 dage vi skal være derovre. Dog synes jeg, at det er rimelig dyrt at flyve
derover, da det kun er SAS og BMI der flyver. Dvs. ca. 2500 kr. pr. mand t/r
+ togbillet til KBH (Vi befinder os i Århus). Er der andre billige
alternativer for at komme til Glasgow?

--
Mvh. / Sincerly Steffen Y.

"To start press any key.... where's the 'any' key?"
- Homer Simpson

Fra : Louise Fogt

Dato : 28-12-03 21:40

"Steffen Y" <airbus@R-E-M-O-V-Eofir.dk> wrote in message

(Vi befinder os i Århus). Er der andre billige
> alternativer for at komme til Glasgow?

Jeg fløj Glasgow/Stansted/Tirstrup med Ryan Air op til jul sidste år - det
kostede mig (af held?!) mindre end 300 kr for en enkeltbillet. Dog skal du
være opmærksom på at Ryan Air ikke bruger de mest centrale lufthavne og
derfor kan transportomkostning (kr/tid) godt være lidt højere end til de
mere centrale lufthavne. I Glasgow tog det så (så vidt jeg husker) godt
45-60 min. med bus og billetten kostede vist omkring £1-2.

Vh. Louise Fogt

Fra : Steffen Y

Dato : 28-12-03 23:09

"Louise Fogt" <lfreklame@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere centrale lufthavne. I Glasgow tog det så (så vidt jeg husker) godt
> 45-60 min. med bus og billetten kostede vist omkring £1-2.

Tak for dit svar. Det lyder helt klart som den bedste mulighed. Kan du/andre
anbefale et hotel el. lign.? Som selvfølgelig heller ikke koster særlig
meget.....