Thailand, Hua Hin. Fiskeerfaringer søges!
Fra : Hans Poulsen

Dato : 28-12-03 14:12

Vi rejser til Hua Hin i uge 8+9, og kunne tænke os bl.a. at komme ud med en
båd og fiske.
Er der nogen i gruppen, der har erfaringer med det??
Mvh,
Hans

Fra : Kim Offenberg

Dato : 01-01-04 12:10

On Sun, 28 Dec 2003 14:12:09 +0100, "Hans Poulsen"
<hpoulsen@slet.c.dk> wrote:

> [...]
>båd og fiske.
>Er der nogen i gruppen, der har erfaringer med det??

Nu skriver du ikke om I allerede har et sted at bo i HuaHin, ellers
vil jeg foreslå at i kikker på disse sider

http://www.thailand.dk/abguesthouse/

http://w1.850.telia.com/~u85004276/

Begge stedder ligger lige uden for HuaHin by.
Hvis i skal bo bo Blue Wave som ligger ca. 7 km uden for HuaHin by
http://www.thailand-hotels.voyagenow.com/thailand-hotels/hua_hin-hotels/blue_wave_beach_resort-hua_hin-hotel.html

Så er i faktisk ude ved en dejlig lille havn hvorfra det er muligt at
komme med de lokale fiskere ud og fiske, men det er meget tideligt de
tager afsted.

Kommer i inde fra byen så spørg efter Abe bjerget
Der er også en mulighed for at gå ned i den lille "havn" i HuaHin by,
og tage en af de små både derfra.

Jeg vil gerne anbefale at I bruger Ken Diamond Tours i Hua Hin, Det
ligger i den samme gade som Hotel Melia Det er et Tysk / Dansk tur
operatør, med meget billige priser, og der bruges kun nye mini busser
der kan tage op til 8 pass. Hils venligst Peter fra mig.....

Hvis I vil vide mere, er i velkomne til at skrive til mig på

kro90@REMOVEhotmail.com.

Tager selv afsted midt i uge 9 til Krabi i det sydlige Thailand.

God tur

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-01-04 06:41

<hpoulsen@slet.c.dk> wrote:

> [...]
>båd og fiske.
>Er der nogen i gruppen, der har erfaringer med det??

Jeg kommer lige fra Phuket og var der sidst i 1995 dengang var alle
spisesteder fyldt med store fisk
nogle på 3-4 meters læmgde i dag er der ingen store tilbage og der er ingen
fisketure fra Phuket mere
På fiskeri havnen nord for Phuket, var der også kun fisk i ½ - 2 kilos
klassen (1% højest af den samlede fangst)
Det er i Thailand som i Danmark vi spiser fiskeyngel
MvH Steen