Frankrig
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 23:05

Hej

Så er jeg meldt til træning med Road racing klub Viking
i Frankrig d.11-15/4. Hvor mange skal med. Jeg har
været med de 2 sidste år og kan godt anbefale det.
Der er 4 klasser, den ene for gadekører som jeg selv
og jeg skal love for man lærer sin cykel at kende.

Godt nytår til alle Poul Dam CBR1100

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 23:12

"Poul Dam" <pouldamadslhome.dk> wrote in message
> [...]
> Der er 4 klasser, den ene for gadekører som jeg selv
> og jeg skal love for man lærer sin cykel at kende.

Jeg skal vist også med, sidste år var jo kanon, lad os håbe vejret er
lige så meget med os i år. Jeg er dog official halvdelen af
tiden...(igen)

Kenneth S
R1

Kenneth S

Fra : henrik

Dato : 29-12-03 09:09

Kenneth Sørensen wrote:

> [...]
> >

> Jeg skal vist også med, sidste år var jo kanon, lad os håbe vejret er
> lige så meget med os i år. Jeg er dog official halvdelen af

Har Road racing klub Viking en hjemmeside ???

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 29-12-03 10:31

Hvis du prøver www.google.com, er du ikke i tvivl...

Fra : Bo-gsxR

Dato : 29-12-03 14:58

> [...]
> Der er 4 klasser, den ene for gadekører som jeg selv
> og jeg skal love for man lærer sin cykel at kende.

det lyder spændende, kan du ikk sende mig en mail med mere
info? eller poste det her.
jeg kan ikke finde noget om det på deres side.
1. skal man være medlem??
2. hvor langt er der ca.?
3. hvor meget køretid /+ dage?
4. hvilken bane?
5. pris for disse dage på banen?
6. kan man sove i telt i nærheden?

Bo - gsxR
Slet slettes. i email

Fra : MKS - 74

Dato : 29-12-03 15:16

http://www.dmusport.dk/roadrace/Aktuelt/RRKV/RRKV.htm

--
-Michael

Fra : Bo-gsxR

Dato : 29-12-03 23:23

> http://www.dmusport.dk/roadrace/Aktuelt/RRKV/RRKV.htm

det lyder sku fedt, men det ser ud til at ville koste ca. 10k kr. i alt.
og det hænger ikke helt sammen med resten af mit forårs budget.
men hvis jeg kan klemme lidt i efteråret, så måske til næste år :-l

bo-gsxR som må "nøjes" med r4f

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 30-12-03 15:04

"Poul Dam" <pouldamadslhome.dk> skrev
Hvor mange skal med.

Jesper og jeg skal også derned. Vi var med i 2002, og det var en kanon
oplevelse.

Susanne

Fra : Bo-gsxR

Dato : 30-12-03 22:50

> Vi var med i 2002, og det var en kanon
> oplevelse.
>
> Susanne

hvor meget skal man regne med i budget for sådan en tur?
i transport, ophold( telt? ) og for træningen ( garage? )
alt i alt sådan cirka?
altså hvis jeg må spørge?

bo-gsxR

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 31-12-03 13:41

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev > hvor meget skal man regne
med i budget for sådan en tur?
> i transport, ophold( telt? ) og for træningen ( garage? )
> alt i alt sådan cirka?

For 2 personer tror jeg, at vi kom lidt over 10.000 kr. sidste år. Vi førte
regnskab over udgifterne, men det kan jeg ikke lige finde igen.

Træningen koster 2950 pr. person, og en hel pitboks på 45 kvm koster 1800
kr. Mange deles om en pitboks. Sidste år var vi 4 om en, og der var rigeligt
med plads til os alle. Har man ikke selv en transponder til tidstagning,
_skal_ man leje en. Det koster 175 kr. Man kan få udskrifter over sine
tider. I 2002 kostede det 100 kr. pr. kører.

Så er der udgifter til transporten derned. Vi regner med ca. 1000 kr. for
diesel, dertil kommer færgeoverfart, der koster 700 kr. for en returbillet,
og vi sover i bilen både på vej derned og hjem. Nede på banen sover vi også
i bilen.

Benzin til racerne - hmm, jeg ved ikke helt, hvad det vil beløbe sig til,
men næppe under 1000 kr. Desuden skal vi regne med olie til 2-takterne.

Jeg vil mene, at udgifterne til dels afhænger af ambitionsniveauet. Vi skal
fx ha' købt en masse reservedele, som vi skal ha' med derned, fordi vi groft
sagt vil ha' 2 af alt med. Hvad det beløber sig til, tør jeg ikke udtale mig
om. Men vi skal fx ha' 2 sæt dæk med hver, måske også et sæt regnvejrsdæk,
da vi har ekstra fælge.

Endelig er der udgifterne til mad, men det behøver jo ikke overstige, hvad
man ville ha' brugt, hvis man var hjemme.

Mvh Susanne

Fra : Bo-gsxR

Dato : 31-12-03 15:30

> For 2 personer tror jeg, at vi kom lidt over 10.000 kr. sidste år. Vi
førte
> regnskab over udgifterne, men det kan jeg ikke lige finde igen.

jeg takker mange gange der var en masse goe informationer.
nu ved jeg godt det er meget forskelligt, men bare ca.
hvor mange timer ( på bane ) holder en alm. dæk i sports klassen -
a la pilot sport, dunlop 207/8 osv.

bo-gsxR

Fra : MKS - 74

Dato : 31-12-03 15:54

On Wed, 31 Dec 2003 15:29:31 +0100, "Bo-gsxR"

Ca. mellem 5 og 15.....

--
-Michael

Fra : Bo-gsxR

Dato : 31-12-03 16:39

> Ca. mellem 5 og 15.....
øv men ok det er bedre end ½time

bo-gsxR

Fra : MKS - 74

Dato : 31-12-03 16:48

On Wed, 31 Dec 2003 16:39:20 +0100, "Bo-gsxR"

>øv men ok det er bedre end ½time

Jah - Eller 18 minutter som nu f.eks kæmpehvalen...

Som du selv er inde på så er det næsten umuligt at give et præcist
svar på,på min Priller holdt et Rennsport ca. 500 km,andre der kørte
på Sportec M1'ere kunne måske nok presse lidt mere ud af dem.Men da
det meget afhænger af hvor meget "griptab" man kan acceptere,hver
heatcycle giver anledning til en smule "afgasning", og man stort set
kun slidder dækkene på siderne så skal man altså ikke forvente det
helt store af dem.Dækkene er imidlertid ikke nødvendigvis helt
værdiløse når de er slidt ned banemæssigt,idet der godt kan være en
del gadekm tilbage i dem...

--
-Michael

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 01-01-04 12:55

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev
> jeg takker mange gange der var en masse goe informationer.

Jeg må hellere lige skynde mig at rette oplysningerne om dieselforbruget til
og fra banen - vi bruger lidt over 1000 km hver vej, ikke i alt.

> nu ved jeg godt det er meget forskelligt, men bare ca.
> hvor mange timer ( på bane ) holder en alm. dæk i sports klassen -
> a la pilot sport, dunlop 207/8 osv.

Kører man alle pas, kører man ca. 1000 km. Jeg kørte dem alle på et sæt D207
GP uden at sætte tid til - tværtimod - og jeg kender til flere på 600
cc'ere, der gjorde det samme. Asfalten på Val de Vienne er ikke særlig hård
ved dækkene, og opsætningen af affjedringen har også en del at sige for,
hvor længe dækkene holder.

Susanne

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 01-01-04 12:59

"Susanne og Jesper Mikkelsen" <susanne_lundp@hotmail.com> skrev i en
meddelelse > Jeg må hellere lige skynde mig at rette oplysningerne om
dieselforbruget til
> og fra banen - vi bruger lidt over 1000 km hver vej, ikke i alt.

Og der skulle så ha' stået 1000 kr. - ikke km......

Susanne

Fra : MKS - 74

Dato : 01-01-04 13:58

On Thu, 1 Jan 2004 12:55:19 +0100, "Susanne og Jesper Mikkelsen"
<susanne_lundp@hotmail.com> wrote:

>Kører man alle pas, kører man ca. 1000 km.

Ca. 8-10 timer sammenlagt køretid over de 5 dage ?

--
-Michael

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 01-01-04 16:10

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev
> Ca. 8-10 timer sammenlagt køretid over de 5 dage ?

Ja, der planlægges med 2 timer hver dag.

Susanne

Fra : Bettina

Dato : 31-12-03 00:36

Hejsa

I år vil jeg også gerne kører, men der skal også vinkes lidt flag.

Ønsk Fynboerne et godt nytår

Hilsen Eks. fynbo

Bettina Jensen ZX9R

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-04 10:31

"Bettina" <Bettina@fjerndansemus.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
>
> I år vil jeg også gerne kører, men der skal også vinkes lidt flag.
>
> Ønsk Fynboerne et godt nytår
>
> Hilsen Eks. fynbo
>
> Bettina Jensen ZX9R

Hej Bettina

Kommer min med Blackbird kører Rene med?

Hils omkring dig.

Hygge PD