Trials spillet!?
Fra : Andrew

Dato : 28-12-03 22:10

Hejsa

Hvad blev der af det der Trials spil. Kan ikke finde det i gemmerne, nogen
der kan henvise til et sted hvor det findes? kan huske at en herinde
henviste til et sted hvor den fulde version af spillet lå.

mvh Anders

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-12-03 17:04

Andrew wrote:
> Hvad blev der af det der Trials spil. Kan ikke finde det i gemmerne, nogen
> der kan henvise til et sted hvor det findes? kan huske at en herinde
> henviste til et sted hvor den fulde version af spillet lå.

Ham der havde det liggende (*HOOOST*) blev kontaktet af en meget
venlig advokat fra det selskab der havde rettigheder til spillet,
der forklarede at det brød de sig ikke særlig meget om ...

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 29-12-03 17:53

> Ham der havde det liggende (*HOOOST*) blev kontaktet af en meget
> venlig advokat fra det selskab der havde rettigheder til spillet,
> der forklarede at det brød de sig ikke særlig meget om ...

Ufatteligt. Jeg forsøgte endda at betale via nettet, men de trak aldrig
pengene. Så lyder det da mærkeligt at de gider sætte en advokat på.

Anonym X-)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-12-03 22:14

[Snik-snak

]> // Hans
> --
> Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

....men vi er det kun når det regner

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Moller

Dato : 29-12-03 23:06

> ...men vi er det kun når det regner

Og resten af tiden kyllinger :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... frisk på en gang snestorms race :) når det kommer.
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-12-03 01:12

)
Volvo når det spilder
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Og resten af tiden kyllinger :)
>
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi ... frisk på en gang snestorms race :) når det kommer.
> Suzuki GSF 1200 S

Pip-pip-pip - ja - jeg mener naturligvis ikke dig, Lars

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Moller

Dato : 30-12-03 01:30

> Pip-pip-pip - ja - jeg mener naturligvis ikke dig, Lars

hæhæ, og jeg som ellers går og lure på at få mig en Volvo Amazone eller
hvordan det nu staves :)

> --
> Mvh
> Jesper
> GS500E når vejret spiller ;o

En GS500E er da fortrinlig i sne vejr også :) det skal prøves...

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S