HP IPAQ 2210 til MC?
Fra : qwerty

Dato : 28-12-03 15:50

Hej,

Kan man bruge ovenstående til en MC? - som jeg ser det har man vel problemer
med GPS antennen når der jo ikke ligefrem er et 12 volts stil til
antennen? - nogen løsninger?

Christian

Fra : Holten

Dato : 28-12-03 16:36

"qwerty" <steve@martin.it> skrev i en meddelelse
> [...]
problemer
> med GPS antennen når der jo ikke ligefrem er et 12 volts stil til

Lave et stik, det kan ikke koste mange basører

MVH

Holten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 28-12-03 17:16

"qwerty" <steve@martin.it> wrote in message
> [...]
problemer
> med GPS antennen når der jo ikke ligefrem er et 12 volts stil til

Jeps... køb en CF-GPS antenne.....
http://www.pocketfreak.dk/anmeldelser/holux-cf/holux-cf.html

Thore

Fra : Anders Jensen

Dato : 29-12-03 00:57

> [...]
problemer
> med GPS antennen når der jo ikke ligefrem er et 12 volts stil til

Du kommer også til at ha' problemer med vand. 2 dråber på sådan en fyr og
den er død. Køb hellere en f.eks. Garmin der kan tåle mosten.

MVH Anders ( Garmin Vista bruger )

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 29-12-03 18:01

"Anders Jensen" <lillekatjensenhund@grisemail.tele.dk> wrote in message

> Du kommer også til at ha' problemer med vand. 2 dråber på sådan en fyr og
> den er død. Køb hellere en f.eks. Garmin der kan tåle mosten.
>
> MVH Anders ( Garmin Vista bruger )

Ikke, hvis man køber en "Rugged Case" til den....

Thore

Fra : Anders Jensen

Dato : 30-12-03 08:30

> Ikke, hvis man køber en "Rugged Case" til den....
>
> Thore

Snedigt.!! Man kan bare ikke betjene den når den sidder i en rugged
case.!!!

MVH Anders

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-12-03 09:40

> Snedigt.!!
Ja, faktisk

>Man kan bare ikke betjene den når den sidder i en rugged case.!!!
Nå.... hvad skulle man den..det er faktisk hele idéen med sådan en.... så
det også er muligt at anvende sin IPAQ selv om det støver kraftigt eller
regner!

Thore

Fra : Anders Jensen

Dato : 30-12-03 10:56

"SmaRTrxxv" <thore_entotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det også er muligt at anvende sin IPAQ selv om det støver kraftigt eller

Ja men så er vi ude i et spørgsmål om hvad man er villig til. En 2210 +
bluetooth GPS og en Rugged Case ( som du kun har bælteclips til ) bliver
dyrere end en Garmin GPS som fra starten kan tåle vand. Selvfølgelig får du
oven i hatten med en 2210 en god kalender og en telefonbog + det løse.

MVH Anders med separat Garmin og IPAQ.

Fra : Anders Jensen

Dato : 30-12-03 10:58

Link til Rugged case.
http://www.globetrotter.de/de/shop/detail.php?&mod_nr=iw03101&artbez=Otterbox+Armor+Universal+PDA

MVH Anders

Fra : Anders Jensen

Dato : 30-12-03 11:04

Og her er en fra selveste HP

http://www.shopping.hp.com/cgi-bin/hpdirect/shopping/scripts/product_detail/product_detail_view.jsp?BV_SessionID=@@@@0771149018.1072778633@@@@&BV_EngineID=cccfadckfkheedfcfngcfkmdfondfgg.0&product_code=FA137A%23AC3&tab=overview&browse_link=true&#defaultAnchor

Fra : Jens Frandsen

Dato : 29-12-03 17:11

Alternativt kan man benytte en BlueTooth GPS enhed, der ikke er afhængig af
ledninger.

Den kan køre omkring 8 timer på en opladning.

Jens.