Bobbel fra 1964 hvad er den værd
Fra : Jan

Dato : 28-12-03 23:08

Hejsa

Jeg har noget familie, der har en bobbel fra 1964 holdende i en garage.
Den har ikke været ude og køre i rigtig mange år, og har bare holdt i
garagen, så den fejler ikke noget.

Hvis de vil af med den - hvad er sådan en så ca. værd ??????

Jan

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-12-03 23:09

Hej!

Jan wrote:

> Hvis de vil af med den - hvad er sådan en så ca. værd ??????

Det er ret umuligt at sige uden at kende standen på kareten. Hvis den er rustfri
er prisen også derefter :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
http://www.schradertegner.dk/radioer

Fra : Jan

Dato : 28-12-03 23:16

Den skulle efter sigende være meget velholdt og rustfri - hvor ligger man
ca. prismæssigt

Jan

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-12-03 23:25

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev :

>Den skulle efter sigende være meget velholdt og rustfri - hvor ligger man
>ca. prismæssigt

mellem 5 og 50 tusinde ~ det er liebhaveri og komplet umuligt at
gætte uden videre

Der ligger nogle klubber hist og pist - folk derfra kan måske give dig
et fingerpeg

Fra : Leonard

Dato : 28-12-03 23:32

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> wrote:

>Den skulle efter sigende være meget velholdt og rustfri - hvor ligger man
>ca. prismæssigt

Det er jo et samlerobjekt og der afhænger prisen meget af hvem der
lige har lyst og råd til at købe.
Som brugsbil er den vel ikke mere end 5.000 værd, som museumsgenstand
skal der vel ganges med 10-20 stykker ...
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-12-03 02:52

Jan wrote:

> [...]
> garagen, så den fejler ikke noget.
>
> Hvis de vil af med den - hvad er sådan en så ca. værd ??????

Det afhænger helt af køberen. Jeg har ingen erfaring med bobler,
men jeg ved at en bil som en gammel Volvo Amazon kan handles for
alt mellem 5.000 og 50.000 kroner afhængigt af hvem man sælger
til. Smider du bilen i den blå avis, så møder du nok køberen der
vil give 5.000 for en ældgammel spand der kan køre i et par år.
Finder du derimod den rigtige mærkeklub, er det ikke utænkeligt at
de kender en entusiast som vil give sin førstefødte for lige
præcis den drømmebil du har holdende..

Jeg søgte på vw klub med google og fik en række links, prøv at
kontakte et par af de klubber for at høre om det er noget de gider
komme forbi og kigge på. Jeg ved at volvoklubben altid har et par
stykker der er friske på at køre ud og kigge på et "fund", så det
skulle undre mig meget om ikke du møder samme form for entusiasme
hos VW folket.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 29-12-03 15:43

Hvis du prøver denne side : www.vwnettet.dk
Der er enkelte bobler til salg, så der kan du måske få en ide om priserne.
Ellers kan du kontakte dem, de vil helt sikkert gerne hjælpe dig.

Mvh. Jesper Sørensen