Vand i bagagerum
Fra : Gismo

Dato : 28-12-03 20:54

Jeg har en passat sedan fra 2001, der er et lille
rum til højre i bagagerummet ved siden af 12 V
stikket, i det rum står det blank vand i bunden.
er der nogen der har en ide til hvor det kunne
komme inden jeg begynder at skille det hele ad?

Gismo.

Fra : Olesen

Dato : 28-12-03 22:11

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stikket, i det rum står det blank vand i bunden.
> er der nogen der har en ide til hvor det kunne
> komme inden jeg begynder at skille det hele ad?

Skævt monteret bagklap ?

Fra : Gismo

Dato : 29-12-03 00:21

Olesen wrote:

> Skævt monteret bagklap ?

Nix, klappen sidder fint og gummilisten også,
der er ikke mærkbart fugt ned af siderne i
bagagerummet. ;-((

Gismo

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 01:45

> [...]
> stikket, i det rum står det blank vand i bunden.
> er der nogen der har en ide til hvor det kunne
> komme inden jeg begynder at skille det hele ad?

Jeg har godt nok aldrig hørt at de skulle være et problem, men mit gæt ville
være baglygten.
Rundt omkring baglygten ligger der en skumgummipakning, samt en
gummipakning rundt om hver skruehul.
Måske en af dem ikke sidder korrekt. Har dun bil været skadet eller
omlakeret på bagskærmen har maleren måske glemt at montere dem.

Ellers er der inde bag afdækningen nogle udluftningsventiler som går ud
bagved bagstødfangeren.
Måske der er kommet vand ind der ved undervognsskyld.

Lad os høre hvad du finder ud af, så vi alle kan bliver klogere.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Peter Olesen

Dato : 29-12-03 10:22

Hejsa.

Du kunne jo også tage konen med i vaskehallen. Luk dig ned i bagagetummet
med en god lommelygte.

Bed hende starte maskinen på et program med undervognsskyl, og kravl så lidt
rundt med lygten dernede.

Er der steder du tror kan være mistænkelige, prop lidt vat imd i de huller.
Er vattet vådt bagefter har du muligvis fundet stedet.

Godt nytår.

Peter.
- Kører Lada Samara.

Fra : Olesen

Dato : 29-12-03 10:30

"Peter Olesen" <haurum@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med en god lommelygte.
>
> Bed hende starte maskinen på et program med undervognsskyl, og kravl så

Hehe...got da picture !

Fra : Morten Trab

Dato : 29-12-03 11:27

"Peter Olesen" <haurum@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo også tage konen med i vaskehallen. Luk dig ned i bagagetummet
> med en god lommelygte.

Men inden du gør det, så få lige på skrift at hun har i sinde at lukke dig
ud bagefter...

Sorry, kunne ikke lade være... :D

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-12-03 00:59

"Peter Olesen" <haurum@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo også tage konen med i vaskehallen. Luk dig ned i bagagetummet
> med en god lommelygte.

Det er da helt misforstået.
Luk konen ned i bagagerummet.
Luk hende ikke ud før hun har fundet ud af hvor vandet kommer ind.

> Bed hende starte maskinen på et program med undervognsskyl, og kravl så
lidt
> rundt med lygten dernede.

Det er dig selv der skal bestemme hvad for en vask bilen skal have.
Husk: det er jo din bil

> Er der steder du tror kan være mistænkelige, prop lidt vat imd i de
huller.
> Er vattet vådt bagefter har du muligvis fundet stedet.

Når hun endelig har fundet ud af hvor vandet kom ind,
så skynd dig at lukke hende ud igen.
og nu kommer det bedste:
Glæd dig over hvor slank hun er blevet.

Det tager nemlig #¤%&&/#¤%%"# lang tid at finde den slags utætheder.

> Godt nytår.

Takker og i lige måde

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (med vand i bagagerummet..........)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-12-03 01:06

On Sun, 28 Dec 2003 20:53:49 +0100, "Gismo" <baatnakkedummy
@hotmail.com> wrote:

> [...]
>stikket, i det rum står det blank vand i bunden.
>er der nogen der har en ide til hvor det kunne
>komme inden jeg begynder at skille det hele ad?

I min Omega var afløbsslangen fra "tagrenden" ifm. soltaget hoppet af
sin forankring (i den ene side), hvorfor den smed vandet i
bagagerummet ene side istedet for udenfor... :)

/Mogens