Ny BMW 3 Serie?
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 28-12-03 17:49

Nogen som ved noget om den? eller har nogle links til specs og fotos.
Hvornår skulle den komme? noget nyt i forhold til den gamle?

mhv

Jesper

Fra : ENN

Dato : 28-12-03 18:03

I sedan skulle den komme i beg af 2005 og som Stc i midt 2006

Fra : ENN

Dato : 28-12-03 19:21

Se evt. her: http://www.bmwinfo.com/524.html

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-03 19:23

ENN wrote:

> Se evt. her: http://www.bmwinfo.com/524.html

Fin info, men kan du ikke venligst lokkes til, at citere korrekt og
ordentlig? Taark

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : ENN

Dato : 28-12-03 19:35

Kan du ikke stave? - og kan du ikke skrive noget der har med tråden at gøre
i stedet for at lege selvbestaltet politibetjent - har du noget at tilføje
mht BMW 3 serien???

Tak

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-03 19:47

ENN wrote:

> Kan du ikke stave? - og kan du ikke skrive noget der har med tråden at
> gøre i stedet for at lege selvbestaltet politibetjent - har du noget at
> tilføje mht BMW 3 serien???

Stave, hvad mener du? Hvad mener du med selbestaltet politibetjent? Jeg
prøver, at hjælpe dig og straks overfuser du mig...

Jeg sågar ROSER din info og alligevel opfører du dig som et decideret SVIN
overfor mig... utak er verdensløn må jeg nok sige!

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 28-12-03 19:31

> Se evt. her: http://www.bmwinfo.com/524.html

Den ser godt nok nice ud :)

/Hans

Fra : Martin Sand.

Dato : 28-12-03 21:45

ENN wrote:
> Se evt. her: http://www.bmwinfo.com/524.html

Fy for sat...n!!
Det går da helt galt for BMW i disse år hvis den kommer til at se sådan ud,
synes jeg (og en masse andre åbenbart). Først 7-serien og 5-serien ser også
lidt "sær" ud (det er som om proportionerne ikke stemmer over hele bilen) og
nu 3-serien. Ak ak.

MVH Martin

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-03 21:54

Martin Sand. wrote:

> Fy for sat...n!!

Ah så slemt synes jeg nu ikke det er

> [...]
> også lidt "sær" ud (det er som om proportionerne ikke stemmer over hele

Helt vellykket er den nu ikke, men grim er den heller ikke.