biloplysninger efterlyses
Fra : IB

Dato : 28-12-03 11:56

Hvor finder jeg data på : Suzuki Swift 1.3, '90, 4d

Evt. gode og dårlige erfaringer med ovenstående bil modtages gerne.

Fra : Claus Fabritius

Dato : 28-12-03 12:18

"IB" <Handel@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder jeg data på : Suzuki Swift 1.3, '90, 4d

Du kan finde dataerne på www.biltorvet.dk under Bilguider og brugtbilguide.

Erfaringer kan jeg desværre ikke hjælpe med.
--
Claus - Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Fra : IB

Dato : 28-12-03 12:28

> Du kan finde dataerne på www.biltorvet.dk under Bilguider og
brugtbilguide.

Tak, men den giver desværre ikke noget jeg kan bruge

Fra : Claus Fabritius

Dato : 28-12-03 12:55

> Tak, men den giver desværre ikke noget jeg kan bruge

Hvilke data leder du efter?

Her er hvad Biltorvet kommer frem med:

Konstruktionsland :

Oprindelig nypris :
121.996 kr.

Karrosseritype :
Sedan

Antal døre :
4

Brændstoftype :

Geartype :
Manuel

Bagagevolumen bag bagsæde :
363 liter

Længde :
407 cm

Bredde :
160 cm

Højde :
138 cm

Vendediameter :
9,4 m

Egenvægt :
775 kg

Påhængsvægt uden påløbsbremse :
450 kg

Påhængsvægt med påløbsbremse :
800 kg

Acceleration 0-100 km/t :
11,7 s

Tophastighed :
165 km/t

Antal cylindre :
4

Slagvolumen :
1.298 ccm

Effekt :
71 HK

Drejningsmoment :
101 NM

Brændstofforbrug (gns.) :
18,4 km/l

--
Claus - Mit kat keder sig

Fra : Leon \(4220\)

Dato : 28-12-03 13:11

Sådan en Swift kører faktisk ok.. men de ruster :-/

Leon Hulstrøm

Q: Aint life a bitch from SCO though VR6 and V8 to Vespa Caio
Another Q: Can a Caio pull at 20" Skiboat ?
www.fourwinds.dk

Fra : Jens

Dato : 29-12-03 12:45

prøv www.autoweek.nl