Finale 2000 - hjælp?
Fra : Malene

Dato : 29-12-03 13:19

Hej

Jeg er ikke Mac bruger, men jeg kan se I har diskuteret Finale 2000 et par
gange herinde, så jeg håbede nogle kyndige brugere kunne hjælpe mig:

Jeg ved godt det lyder tåbeligt, men jeg kan simpelt hen ikke finde ud af at
skifte side! Da jeg lavede det første dokument med "wizarden", var der 19
takter - og når jeg har brugt dem, kan jeg simpelt hen ikke komme videre, og
jeg har støvet hele programmet igennem, ogog forgæves prøvet at finde det i
hjælp-filen ...

Håber nogen derude forbarmer sig over mig!!!

Mvh Malene

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 29-12-03 16:11

Malene <malene@raptus.dk> wrote:

> [...]
> hjælp-filen ...
>
> Håber nogen derude forbarmer sig over mig!!!

Hej Malene

Jeg har Finaleerfaring og vil gerne hjælpe dig. Programmet skulle gerne
automatisk oprette de sider, der er brug for i takt med, at du opretter
flere takter eller i det hele taget får musikken til at fylde mere. I
Pageview kan du klikke dig frem gennem siderne. Hvis dokumentet ikke
opfører sig som forventet, hjælper det som regel at bruge Update Layout
i Editmenuen. Så bliver layoutet ført ajour med de sidste justeringer.
Redraw Screen i Viewmenuen kan også hjælpe på sagen.
Du er velkommen til at kontakte mig med yderligere spørgsmål på
ossmidt@tdcadsl.dk og evt. oplyse dit telefonnumer. Det er altid
hyggeligt at møde andre Finale-brugere.
Finale er stadig det bedste program for amatører og professionelle, der
holder af smuk nodeskrivning.

Venlig hilsen

Ove Steen