Nedlukning i OS10.3.2
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 28-12-03 01:31

Af en eller anden grund, kan jeg ikke logge ud eller lukke ned fra min
"standard-bruger". Den lukker fint alle programmer, men så sker der ikke
en sk.d!
Opretter jeg en ny bruger går det fint, men den "gamle" vil ikke. Jeg
har prøvet at fjerne alle prefs-filer og ligge istarten går det godt,
men efter et par dage vender den tilbage til sit udgangspunkt og jeg må
lave en "hård" nedlukning for at slutte computeren.

Er der nogen der har set dette før eller har en fiks idé?

Stig

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 28-12-03 23:05

"Stig Leerbeck" skrev 28.12.2003 1:31:

> Er der nogen der har set dette før eller har en fiks idé?

Bruger du SuitCase X1? I så fald skal du hente og installere en opdatering
fra Extensis' hjemmeside (kræver at du er registreret bruger).

På trods af at Suitcase X1 angiver at være versionEN til Panther og angiver
"10.3 compatible" på pakken, så blokerer den for log-ud-processen.

Hvis det ikke er tilfældet, så prøv at lukke alle programmer, inden du
lukker ned. Hvis du kan lukke ned med alle programmer lukkede, så er det
sandsynligvis et af dine programmer, der blokerer på samme måde - måske et
der lavet til log-ind-emne på din standard-bruger, og derfor ikke "spøger"
hos nye brugere. Tjek evt. om der er log-ind-emner på din standardbruger.

/kristian