Jeg er skam ikke utilfreds med Tiscali,men efter min mening har de rod i
deres sager,den ene dag modtager man en dato for opkoblingen,den næste dag
en bekræftelse på en opsigelse af noget man aldrig fik ...
Jeg er kun en "sølle kunde der er kommet i klemme i roderiet"
Kurt Berg
"Aksel Sørensen" <rya@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3fedcd61$0$95038$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Som forholdsvis ny "skabslæser" må jeg altså gi' mit besyv med.
>
> Har længe brugt 56K modem og tænkt på andre løsninger, senest medarbejder-
> bredbånd, der pt. desværre ikke kunne blive til noget på min arbejdsplads.
> Skæbnen ville at der samme dag havnede en reklame fra Tiscali i min
> postkasse,
> med et tilbud på 256/256 til 295-/mdr. Ja, tak.. nu eller aldrig....
> Bestiller d. 28.10,ordre bekræftet d. 03.11 Levering d. 14.11
> kl.07.30-16.00, super.
> Installation, kabler og diverse hardware gik som en leg, det gjorde
> forbindelsen bare ikke.
> Og så kommer den kedelige del: Ved flere opkald til kundeservice? får jeg
en
> del ubrugelige
> "råd". Ping dit, ping dat.. en ny installation..osv.. Hvad med at bede
mig
> om at "pinge" mit netkort til en start? Jeg ved godt at supportere ikke
kan
> vide alting, men den næste jeg talte
> med (Kirsten ?) gennemgik det hele fra en ende, hvorpå hun ville fejlmelde
> linien. Hun fik div.
> tlf.numre jeg kunne træffes på, mht. teknikerbesøg. Det var jo godt nok,
> blev også ringet op
> på jobbet af en tekniker fra TDC. "Jeg holder uden for din dør, men der er
> ingen hjemme"?
> Nå, det kune jeg jo hurtigt komme, men det havde da været rart med bare
1/2
> dags varsel!
> TDC ?
> Teknikeren kommer indenfor og indvies i problemet. Han ser på udstyret og
> udbryder:
> (tekniker) Hvor har du fået det modem fra? (Siemens)
> (Abonnent) øh, lige et øjeblik.. (finder kassen til hardwar'en)
> (Abonnent) Det har jeg fået fra Returlageret, Sletvej (TDC)
> (tekniker) Det forstår jeg ikke, det er flere år siden vi brugte det
> udstyr..og det du'er altså
> ikke nu, du skal have noget andet!
> Herefter følger en snak om hvad der så kan bruges.
> (tekniker) Jamen, det har jeg da ude i bilen, men jeg må ikke udlevere
det
> til dig.
> (Abonnent) Kan jeg lokke dig til at hente og afprøve det rigtige modem?
> (Speedstream, Ericsson
> (tekniker) Ja, kigger på uret, ok..
> Det virkede, super.
> Herefter fik jeg at vide hvilket modem jeg skulle bestille. (hos
> Tiscali??????)
> (tekniker) Du får altså en regning på et tekniker-besøg...
> (Abonnent) Den skal jeg vel ikke betale, jeg har da ikke bestemt hvilket
> modem jeg skal bruge/
> modtage?
> (tekniker) Du får i hvert fald en regning, så må du jo gå videre med
det...
>
> ___________________
>
> Opkald til Tiscali- kundeservice: Jeg skal have et modem osv osv
>
> 3 dage efter fik jeg et modem der kunne bruges (speedstream) og så virker
> det..
> Det er sør'me også leveret fra TDC
> Bliver ringet op af Kundeservice 2 dage senere, der vil høre om alt er
gået
> i orden?
> Yes, det spiller
> Det er vel ikke Tiscali's skyld at jeg får tilsendt forkert hardware?
> I dette specifikke tilfælde kan jeg kun være godt tilfreds med Tiscali.
> Basta....
>
> Tilfreds Tiscali-kunde
> Aksel Sørensen
> 8680 Ry
> Uden nogen som helst økonomisk interesse i ovennævnte firma'er
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>