Lidt tanker om Spam...
Fra : Allig8or

Dato : 29-12-03 00:28

Vi bliver oversvømmet af Spam,masser af dygtige folk sidder og programmerer,
det ene gode program efter det andet,for at bekæmpe dette uvæsen....
Men,det er jo ikke for at drille folk,at der bliver spammet,der er penge i
L.....,så var det ikke en ide at tage fat i de firmaer,der udbetaler penge
,til disse spammere,e.v.t. også selve firmaet,hvis det er dem...
Man kunne jo lade dem slippe første gang,og så lade hammeren
falde...fastsætte en eventuel bøde,efter antallet af klager.
I mange filfælde,er det jo de samme firmaer,der bliver reklameret for...
Bare lige en tanke......
Godt Nytår........

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-12-03 01:40

Allig8or wrote:

> [...]
> falde...fastsætte en eventuel bøde,efter antallet af klager.
> I mange filfælde,er det jo de samme firmaer,der bliver reklameret for...

Så hvis jeg er konkurrent til dit firma, betaler jeg en eller
anden for at udsende noget spam for dit firma og vupti står du med
håret i postkassen.

Som jeg ser det, er der kun en løsning på spamplagen og det er den
utopiske tanke at *alle* ignorerer *alle* spamindlæg, samt de
produkter der reklameres for. Så længe folk lader sig friste vil
der være en fordel ved at reklamere på denne måde og så længe vil
der fortsat være spam.

> Godt Nytår........

I lige måde..

Jeg har for øvrigt sat FUT på mit svar, så eventuelle opfølgninger
ryger til dk.admin.netmisbrug, det er den rigtige gruppe til den
debat.

--
Hygge..
Thomas