Agent - backup?
Fra : Linak

Dato : 28-12-03 17:07

Jeg har spekkeleret lidt mht til nyinstallering af Agent. Det er ikke
helt så nemt f.ex. huske alle nyhedsgrupper man gerne vil have igen.

Er der evt, en fil man kan kopiere fra sin gamle Agent, og efter
installering igen (på ny maskine, efter formatc etc), så man bare
sådan lige kan få sine "egne" grupper og evt. indstillinger tilbage?

Lina

Fra : Kim Hansen

Dato : 28-12-03 17:18

On Sun, 28 Dec 2003 17:06:33 +0100, Linak
<noneofyourbeeswax@nowhere.com> wrote:

> [...]
>installering igen (på ny maskine, efter formatc etc), så man bare
>sådan lige kan få sine "egne" grupper og evt. indstillinger tilbage?

Hej

Det er nemt, du kan bare kopiere hele din Agent over på dit evt.
d-drev. Jeg har min liggende på mit f-drev, og det kører fint derfra.
Det er bare kopieret over fra c-drevet for nok 2 år siden.Så nu ligger
det fast på mit f-drev.
Det er rart når der engang skal formatteres.
Du kan lave lige så mange kopier du vil, de vil virke allesammen.
Jeg har tre liggende, så jeg kan hente i den ene og så læse i den
anden samtidigt.
Men det fylder jo lidt, så hvis du mente at kopiere over på en
diskette, ved jeg ikke lige hvilken mappe det skal være.

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Linak

Dato : 28-12-03 17:52

Ohhhh... så den har i og for sig ikke brug for andre filer end dem i
sin egen mappe for at køre?

Tak... det vil jeg prøve

Lina

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 28-12-03 20:57

Linak <noneofyourbeeswax@nowhere.com> wrote:

>Ohhhh... så den har i og for sig ikke brug for andre filer end dem i
>sin egen mappe for at køre?

Der er nogle programmer der er så nemme
Jeg har gemte artikler og egne indlæg helt tilbage fra en Win3.11 version af
Free Agent.
Det eneste jeg har gjort er at kopiere hele Agent mappen og så opgradere
programmet - alle opsætninger følger så med.

Jeg holder dog også fast i Eudora som mailprogram - lidt af samme grund at det
bare er at opgradere programmet og alt er på plads igen.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Linak

Dato : 28-12-03 21:14

Takker