Dur Blat til massepost?
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 27-12-03 13:36

Vores foreningspost sendes til alle foreningens medlemmer, hvoraf flere
gemmer sig på firma@dresser - og disse virksomheder bruger forståeligt nok
spamfiltre, som desværre filtrerer vores fra.

Kan vi snige os igennem med Blat - www.blat.net ?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-12-03 19:47

> Vores foreningspost sendes til alle foreningens medlemmer, hvoraf flere
> gemmer sig på firma@dresser - og disse virksomheder bruger forståeligt nok
> spamfiltre, som desværre filtrerer vores fra.

Ja det må der vel være en grund til så... er jeres mailserver listet som
spammer oder was? I så fald har det ingen betydning om i sender med blat eller
hvad i gør... Har du ingen idé om hvorfor i ryger i filtret?

Vær opmærksom på at der kan (i hvert fald for mig..hmm..) opstå problemer hvis
i sender til over 400 ad gangen med Blat... se evt. mit indlæg fra i torsdags?

--
Michael
http://vindenand.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-12-03 15:37

Torben Abilgaard skrev:

> Vores foreningspost sendes til alle foreningens medlemmer, hvoraf
> flere gemmer sig på firma@dresser - og disse virksomheder bruger
> forståeligt nok spamfiltre, som desværre filtrerer vores fra.

Du skal have fat i dine medlemmer, som skal have fat i mailadmin på
deres arbejde for at løse problemet

> Kan vi snige os igennem med Blat - www.blat.net ?

Nej.

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 28-12-03 19:04

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Du skal have fat i dine medlemmer, som skal have fat i mailadmin på
> deres arbejde for at løse problemet

Jeg tror, du har ret. Fandt jeg en måde at få blat pladret gennem firmaernes
spamfiltre, ville de rigtige spammere jo nok hurtigt også finde og bruge
hullet.

--
vh ¸.·´¯)