Skærme
Fijala 3554
TCO '99 - garanti?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 28-12-03 13:19

Jeg er i gang med at sælge en brugt CRT skærm der er mærket med TCO '99. Jeg
mindes at have læst i denne gruppe at nogle af TCO-mærkningerne indebar at
skærmen er omfattet af 3 års garanti, men nu kan jeg ikke finde indlægget via
Google.

Har jeg læst forkert eller betyder TCO '99 at skærmen er omfattet af 3 års
garanti? Er det Infocare der skal håndtere reparationen, hvis der skulle komme
én inden for de 3 år?

På forhånd tak - og godt nytår!

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : iddqd

Dato : 28-12-03 14:48

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> Har jeg læst forkert eller betyder TCO '99 at skærmen er omfattet af 3 års
> garanti?

Jeg tror du har læst forkert. TCO'99 fortæller blot skærmen lever op til
nogle bestemte krav med hensyn til opløsning, opdateringsfrekvens,
stråling osv.

> Er det Infocare der skal håndtere reparationen, hvis der skulle komme
> én inden for de 3 år?

Måske - det kommer an på hvad det er for en skærm.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 28-12-03 21:04

iddqd <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in

> Jeg tror du har læst forkert. TCO'99 fortæller blot skærmen lever op til
> nogle bestemte krav med hensyn til opløsning, opdateringsfrekvens,
> stråling osv.

OK - tak for svaret!