Radeon DDR 64MB VIVO = HJÆLP!
Fra : Medazza

Dato : 19-04-01 18:53

Hej Gruppe!

Jeg har lige fået ovenstående kort idag. DVD er flottere end noget jeg længe
har set! MEN... Sort skrift på hvid baggrund har gul farve som skygge,
nærmest som en baggrundsfarve... Er der nogen som har haft lignende problem,
og i så fald hvad kan det skyldes...

Med venlig hilsen

Ole C. Boesen

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 19-04-01 19:38

Hvilke drivers - system bruger du?

Mvh. Henrik

Fra : Medazza

Dato : 19-04-01 19:54

Jeg bruger de drivere som følger med kortet, har oxo prøvet med de nyeste...
OS: WinME

M.v.h

Ole C. Boesen

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 19-04-01 22:44

Ok... Bruger du den seneste version af ATIDVD v.4.1?

Mvh. Henrik

Fra : nmc4

Dato : 25-04-01 03:59

Jeg synes det lyder enten som et Monitor problem eller støj på kablet. Er
der nogen højtalere etc. i nærheden af kanblet, det kan være at signalet fra
Radeon ikke er så stærkt som dit gamle. eller også er din monitor dårlig,
prøv og skifte grafik kort.

mvh Søren