Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
kan ikke se film??
Fra : hansi

Dato : 28-12-03 21:53

Hej

Når jeg sætter mit ati radeon 9200 atlantis 256 ddr ram til mit tv, kan jeg
godt se alt på skærmen, på nær, når jeg vil se en film, så går eks: media
player i sort, divx player det samme osv, så man kan altså kun se playeren
vise et sort billede, hvad kan der være galt, håber på et svar, da det er
første gang jeg roder med det der "tv out" på forhånd tak, og jo jeg ved
godt at film skal ses i biografen og ikke på en overførsel fra sin pc til tv
:)

Mhv
hansi

Fra : iddqd

Dato : 28-12-03 22:02

hansi wrote:
> [...]
> godt at film skal ses i biografen og ikke på en overførsel fra sin pc til tv

Sæt dit TV til at være den primære skærm, selv har jeg lavet to profiler
som så kan nås med en genvejs tast. En hvor der kun er min monitor, og
der så narturligt er primær, og så en hvor TV'et er primær.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-12-03 22:27

In news:bsnfr1$ros$1@news.cybercity.dk ,
hansi <slikkehansi@hotmail.com> typed:
> [...]
> out" på forhånd tak, og jo jeg ved godt at film skal ses i biografen
> og ikke på en overførsel fra sin pc til tv :)

Tror du skal lede eftet noget med "overlay" indstillinger i dine drivere.
Det lyder som om, at det er det som er problemet

--
/Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-12-03 00:49

> [...]
> http://www.setiathome.dk
> http://www.boinc.dk
> Ved direkte mail, svar i gruppen først !

Du har ret Hansi, det er der der skal pilles, og så på knappen
"Indstillinger for klon-tilstand, og der inde skal vælges "teater tilstand"

Kim Larsen

Fra : Aragorn24

Dato : 29-12-03 01:14

Meget simpelt, du skal bare hente og installere en AC3 decoder

Jeg har selv rodet med problemmet, men det blev løst med AC3

Held og lykke!

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-12-03 22:41

In news:3fef714c$0$27442$edfadb0f@dread16.news.tele.dk ,
Aragorn24 <aragorn24@webspeed.dk> typed:
> Meget simpelt, du skal bare hente og installere en AC3 decoder
>
> Jeg har selv rodet med problemmet, men det blev løst med AC3
>
> Held og lykke!

Hvad har det at gøre med at hans billed er sort ?! AC3 er i de tilfælde jeg
kender til, en form for lydkodning!

Fra : hansi

Dato : 29-12-03 22:36

Prøvede at skifte med genvejstaste, og installerede ac3 decoder og det
virkede perfekt, takker mange gange for hjælpen

mvh
hansi

Fra : hansi

Dato : 29-12-03 23:17

lige een ting til det er ikke nødvendigt at bruge ac3 decoder, da det jo
ikke skal decodes for at se film