radeon 9000
Fra : Steen Alexandersen

Dato : 27-12-03 17:42

Sapphire RADEON 9000 Atlantis Pro - grafikkort - RADEON 9000 PRO - 128 MB

Venligst oplys om du kan anbefale dette kort ?
Understøtter det DirektX 9.0 ?
(Jeg går ikke ud fra at det gør, da jeg ikke har kunnet finde oplysninger
herom.)

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 28-12-03 07:24

> Venligst oplys om du kan anbefale dette kort ?
> Understøtter det DirektX 9.0 ?
> (Jeg går ikke ud fra at det gør, da jeg ikke har kunnet finde oplysninger
> herom.)

Det understøtter ikke DX9. Dine behov skal være ret små hvad angår 3D for at
du kan bruge dét kort til ret meget. Men det har en super 2D - en fordel på
bl.a. tv-out.

Fra : Kristian

Dato : 28-12-03 13:34

> [...]
at
> du kan bruge dét kort til ret meget. Men det har en super 2D - en fordel

Nå...nå, mit 9000 Pro fungerer nu godt nok, og mine behov er vel ret
almindelige.................Div. udgaver af Ghost Recon, MOHAA + tillæg, SOF
alle udgaver, Delta Force alle udgaver, Counter Strike, Diablo II, Hitman
1+2, Wolfenstein...............osv.

Helt dårligt er kortet da ikke, vel?

Det skal siges, at jeg altid spiller i opløsning 1024 x 768

Kristian

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 29-12-03 01:54

> [...]
> 1+2, Wolfenstein...............osv.
>
> Helt dårligt er kortet da ikke, vel?
>
> Det skal siges, at jeg altid spiller i opløsning 1024 x 768

Prøv Halo eller et andet DX9-spil. Mit R8500 (som er en tand hurtigere end
R9000Pro) har svært ved at følge med af og til. Men jeg har heller ikke
problemer med DX8-spil (BF1942, Diablo II, Generals osv.)

Fra : Steen Alexandersen

Dato : 28-12-03 15:20

tak for besvarelserne
Steen