Andet multimedie
PS7 text lige margin
Fra : Martin Sand.

Dato : 27-12-03 19:34

Jeg har et spørgsmål vedr. Photoshop 7 og tekst.

Når en tekst blokmarkeres og jeg forsøger at lave lige marginer i Paragraph,
så er funktionen ikke highligted. Kun lige venstre/højre/centreret margen er
mulig.
Jeg har valgt det rigtige layer men jeg kan ikke formatere teksten
alligevel.
Anyone?

MVH Martin

Fra : Storm

Dato : 27-12-03 21:56

Martin Sand. <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
> mulig.
> Jeg har valgt det rigtige layer men jeg kan ikke formatere teksten

Jeg tror du er nødt til at tegne et tekstfelt (træk et felt ud med dit
tekstværktøj) som du paster din tekst ind i, så får du lov at formatere
justeret tekst og bestemme margener.
Hvis du allerede har gjort det melder jeg pas.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Sand.

Dato : 28-12-03 00:26

Storm wrote:
> [...]
> formatere justeret tekst og bestemme margener.
> Hvis du allerede har gjort det melder jeg pas.

Du har ret i at man skal lave en tekstboks først. Tak for hjælpen.
MVH Martin