OT: Hvad kvinderne Virkeligt ønsker sig ti~
Fra : Ninja Rider

Dato : 27-12-03 01:13

Hejsa

Fandt lige denne Flash, på en anden MC side, og tænkte at der måske var
andre der kunne tænke sig at finde ud af hvad kvinderne virkeligt ønsker
sig til jul!
http://www.kerman94.com/XmasBoobies.HTM

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Erika

Dato : 27-12-03 09:08

Ninja Rider wrote:

> [...]

> Fandt lige denne Flash, på en anden MC side, og tænkte at der måske var
> andre der kunne tænke sig at finde ud af hvad kvinderne virkeligt ønsker

He he he Emil, nu åbner du jo selv emnet... og siden du viser interesse,
vil jeg da også fortælle dig, hvad vi i virkeligheden ønsker os...

Vi ønsker os nogle flere bud på vores webauktion på www.cosychicks.dk

Tjek selv... og læg glad et bud! Kom frisk - og gør nissepigerne glade!!

Nissehilsen Erika og resten af Cosy Chicks

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-12-03 21:24

"Erika" <ezbNO@cosychicks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tjek selv... og læg glad et bud! Kom frisk - og gør nissepigerne glade!!
>
> Nissehilsen Erika og resten af Cosy Chicks

Med fare for at lægge hovedet (øverste) på blokken vil jeg nu nok hælde mest
til "hvad enhver kvinde virkelig øsnker sig" - jeres bagvendte auktion tør
jeg ikke liiige lægge billet ind på (ska' lige cleare det med min ægteviv
først).

Til gengæld er jeg lidt bekymret for jeres generelle helbred efter at have
set jeres galleri; det ser jo nærmest ud til at i aldrig ser andet lys en
barens tilrøgede 60 wat Det er virkelig ikke helsebringende for unge
mennesker !
Kører i forresten andet end bus ? (stort)

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Moller

Dato : 27-12-03 21:33

> [...]
> set jeres galleri; det ser jo nærmest ud til at i aldrig ser andet lys en
> barens tilrøgede 60 wat Det er virkelig ikke helsebringende for unge

*LOL* Meeen, nu siger du unge mennesker, er det samme galleri som jeg
kiggede på :) for jeg kan nu ik finde nogen unge mennesker der, eller også
må det være den bivirkning som du snakker om omkring :)

> Kører i forresten andet end bus ? (stort)

hmmm, Choppere er nu stadig ikke i katagorien bus :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
Ses vi, det gør vi nok :)

Fra : m.grewy

Dato : 28-12-03 01:15

Ninja Rider wrote:
> Hejsa
>
> Fandt lige denne Flash, på en anden MC side, og tænkte at der måske
> var andre der kunne tænke sig at finde ud af hvad kvinderne virkeligt
> ønsker sig til jul!

Det er ikke kun kvinderne der ønsker sig at de får dem:)

Michael

Fra : Denise

Dato : 28-12-03 13:57

"m.grewy" <grewy@mcchaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke kun kvinderne der ønsker sig at de får dem:)
>
> Michael

Hovsa, dér kan vi ikke hjælpe, hormonpiller til mænd kan fås hos lægen )

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : m.grewy

Dato : 28-12-03 15:23

Denise wrote:

> Hovsa, dér kan vi ikke hjælpe, hormonpiller til mænd kan fås hos
> lægen )

Jeg mente nu at mændene også ønsker sig at kvinderne får dem :)

Michael

Fra : Hekto

Dato : 28-12-03 15:48

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Hovsa, dér kan vi ikke hjælpe, hormonpiller til mænd kan fås hos lægen
> )
>
> -- Hilsen Denise http://dfmc.dk/Denise_Reindel

*GRILL*

-- /Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650 Ducatist og medlem af 'Geheime
Motorrad Putzer Verein' http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!