Nybegynder
Fra : Disney

Dato : 27-12-03 01:17

Hej

Er der nogle steder på nettet hvor jeg kan finde en beskrivelse af hvordan
jeg laver min egen server i mit netværk??

MVH
Jens

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 29-12-03 22:32

> Er der nogle steder på nettet hvor jeg kan finde en beskrivelse af hvordan
> jeg laver min egen server i mit netværk??

Det vil nok hjælpe en del hvis du skrev hvad du skulle bruge serveren til.

Herinde handler det om serverhardware, men til de flestes hjemme-behov er en
ganske alm. pc ofte nok. Hvis du vil vide hvordan du sætter en server op
softwaremæssigt kan du spørge i dk.edb.system* hirakiet.

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!