Polo uden lys
Fra : Michael Kristensen

Dato : 26-12-03 23:50

Hej NG

Der har været indbrud i min Polo

Tyvene har flået alt plastiken af omkring tændigen, men jeg kan ikke
se nogle skader på hverken låsecylinderen eller ledningerne. Problemet
er bare, at jeg hverken har kort eller langt lys, kun positionslys.
Baglys, bremselys og blinklys virker fint.

Har tjekket alle sikringer: de var okay.

Der sidder en boks siden af sikringerne. Er det relærerne til lyset?
Kan den være defekt?

mvh - Michael Kristensen

Fra : alexbo

Dato : 27-12-03 00:18

"Michael Kristensen" skrev

> [...]
> er bare, at jeg hverken har kort eller langt lys, kun positionslys.
> Baglys, bremselys og blinklys virker fint.

Mit første gæt ville være at tyven har flået i ledningerne til omskifteren
under rattet, det modsiges lidt af at blink virker, men virker kipper?

mvh
Alex Christensen

Fra : Troels Sørensen

Dato : 27-12-03 00:35

med stor sikkerhed lyder det som dit bundstykke er brændt af.. har prøvet
det før...