"Anders Hougaard" <anderx@spam.mig.ej> wrote:
> "THS NIEL" skrev:
>
> >
> > Det er så nemt! Du er beskyttet af postordresalgsreglerne, og de er noget
> > bedre end direkte køb (hvis du er privat-kunde). Test - se resultat - og
Ja eller sørg for at du er 14 dages returret på den. Det er der en del
forretninger der giver. Så kan du altid "fortryde" dit køb, aflevere
den, og gå ind efter en ny, hvis du har mod på at prøve igen!
> Og lige en anden ting...hvordan tester man bedst for defekte pixels?
Sæt skærmen op med en ensfarvet baggrund - jeg plejer at bruge en
ensfravet pause-skærm.
Det gør du så med alle farverne - hvis, sort, rød, orange, gul, grøn,
blå, lilla, og evt andre.
Pixelfejl kan både være pixels, der lyser hele tiden, og pixels der
slet ikke lyser. Det kan være "hele" pixels hvor alle tre farver lyser
= hvid eller ingen lyser, men det kan også "bare" være en enkelt af
farverne.
Jeg har en enkelt fejl på min skærm ca to cm fra nederste venstre
hjørne, men den er på ingen måde generende.
--
Venlig hilsen / Best regards
Henning
_H_P_C_o_n_s_u_l_t_
http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans
http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg