Return of the King/cooperative
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 26-12-03 21:09

Både på manual og på spilæsken står der, at man kan spille cooperative, men
i hovedmenuen står feltet cooperative gråt/inaktivt og er ikke muligt at
vælge.

Er det et løgnaktigt salgstrick fra EA-games, eller skal jeg nedlade en
patch for at spille cooperative?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-12-03 22:08

"Torben Abilgaard" <toa@fjernezbt.dk> wrote in message
> [...]
> vælge.
>
> Er det et løgnaktigt salgstrick fra EA-games, eller skal jeg nedlade en

Kan det tænkes at det kun er over lan man kan spille coop? Og at du
så ikke sidde i netværk med nogen andre computere og spillet derfor
ikke viser coop som aktivt?

mvh
Peter

Fra : Daniel

Dato : 27-12-03 07:55

> Både på manual og på spilæsken står der, at man kan spille cooperative,
men
> i hovedmenuen står feltet cooperative gråt/inaktivt og er ikke muligt at
> vælge.

Well, Sådan som jeg har forstået det, så er det desværre på den måde at du
skal have 2 controllere på din PC, og så spille coop på samme
computer/skærm, ligesom på en consol :(

Jeg blev noget skuffet når jeg fandt ud af det...

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 27-12-03 11:22

> [...]
> computer/skærm, ligesom på en consol :(
>
> Jeg blev noget skuffet når jeg fandt ud af det...

Bag på æsken står der: ...Kæmp med en ven i multiplayer co-op mode.....
under system krav står der: ...2 spillere på 1 pc.... SUK en flop fra EA

Et spil er bare (næsten) ingen ting idag unden en multiplayer del...

MVH

Morten

Fra : Ostehaps

Dato : 27-12-03 15:52

> Bag på æsken står der: ...Kæmp med en ven i multiplayer co-op mode.....
> under system krav står der: ...2 spillere på 1 pc.... SUK en flop fra EA

jaah... det ka vel ske for os allesammen...
> Et spil er bare (næsten) ingen ting idag unden en multiplayer del...
>
> MVH
>
> Morten

et spil er MAX. 1 uge værdig hvis det er uden multiplayer del, da de
fleste spil nu om dage ikke tager længere tid end 1 uge at gennemføre...

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 27-12-03 16:58

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt

--