Filkopiering....
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 16-12-00 19:30

Hej

Jeg har en ini-fil til en hjemmelavet låsedims - men buggen i det hele
ligger i, at den ini-fil skal ligge i samtlige mapper, i nogle bestemt
biblioteker...

Nårh, tænker i måske - men der er altså 1233 underbiblioteker - og det tager
jo sin tid at skulle kopierer den manuelt rundt - og jeg tør da slet ikke
tænke på hvordan det ville være, hvis der skulle ændres lidt i filen *S*

Nå - jeg skal bruge et program der kan kopierer en specifik fil ( eller
lign. ) til et bibliotek - !!! OG SAMTLIGE UNDERBIBLIOTEKER !!!....

Er der nogen her, der kender noget der kan det???

Håber i kan hjælpe...

// Søren

Fra : Jens M

Dato : 03-01-01 20:45

Hej
Det lyder ikke helt gennemtænkt?
Har du overvejet at skrive ini filens indhold ind i reg.databasen i stedet?

mvh
Jens_M

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 03-01-01 21:24