Hvilket album?
Fra : Morten Steen

Dato : 26-12-03 18:34

Jeg har fået et billede af et album cover, med artist/titel fjernet. Jeg ved
jeg har set det 1000 gange før, men kan simpelthen ikke komme på hvem det
er.
Nu prøver jeg at beskrive det, og så kan nogen måske hjælpe mig?
Helt sort baggrund.
På et brunt gulv står en "ballerina" af en art. Strutskørt, strømpebukserne.
Med armene langs siden, men hænderne vippende lidt ud omkring hoften. På
hovedet har han/hun noget der ligner et tørklæde, med et hjerte stikkende
op, nærmest som var det lavet af en piberenser.
Farverne er sort/brunlige på tøjet.
Han/hun har også stribede "ærmer" på underarmene.
Og mønstret på trøjen er vel nærmest en trekant, med en cirkel under.
Ved godt det lyder lidt sort, men der er garanteret andre end mig der har
set det før, og ved hvem det er.
Alle bud modtages med kyshånd!

Morten

Fra : Morten Steen